Vandaag de brooddoos vervangen door een luchtfilter

Matcht mijn grips nu

Thanks, maar ik ben het spaken wel gewoon.Tjolkman schreef: 02 jun 2018 06:26 Succes met spaken,
een voorwieltje is een ander verhaal dan een achterwiel.
Van dat vergeten kan ik mee spreken hoor Karin, ik neem 4x/dag Redomex een stuk of 3 Tradonals en voor s'nachts Rivotril en deze cocktail is fuck voor het geheugen, dingen die normaal van zelfsprekend waren moet ik nu over nadenken en hopen het terug te vinden in m'n geheugen. Je hebt gezondheid nu eenmaal niet zelf in de hand en je moet hopen dat het met de juiste hulp en medicatie in orde komtscheurneusje schreef: 10 jul 2018 00:08 Je bedoelt een spoed van 0.75 je schrijft stap...
Mooi werk hoor....hmm ik ruik de olie en geuren van warme metaal dampen in samenwerking met de koeling al.....
Het is alweer 7 jaar geleden dat ik medisch moest stoppen in de metaal achter mijn ccn draaibankje (teach inn)...
conventioneel ook wel eens gedaan en ook frezen maar is veel anders en intensiever natuurlijk...
Dan instellen hoeveel toeren en wat hij moet doen..
Maar programmas maken vond ik dan weer leuker en dan de eerste test met je handen op je knop die de snelheid regelt ...want je kon altijd iets vergeten zijn en dan kaboemmmm ☺
Ach ja ben veel vergeten mijn geheugen is door alle medicatie zeer slecht geweest.
Vergeet zelfs mensen die ik een beetje ken soms waarvan ken ik dat gezicht ....
En lees veel van iedereen maar dan vergeet ik soms welk verhaal bij welke persoon hoort etc etc...
gelukkig gaat het nu weer ietsje beter met mijn geheugen.....
Toch fijn dat je alle aparatuur zelf in huis hebt...
Ik kijk morgen naar de forwards(als ik het niet vergeet)hihihihi...
Toedeloe karin
Ik zou deze maal iets mooi kant en klaar wille kopen voor 48, het zadel voor mijn winterproject ga ik wel zelf maken, heb al een "pan" in 5mm dikke plaat uitgesneden en geplooid klaarliggen.bow schreef: 10 jul 2018 00:19 Heb ooit een bladveer gebruikt als zadel veer. Een strip als T erop gelast. Werkte perfect
Hey Kruisje bedankt voor je opmerking,kruisje schreef: 10 jul 2018 08:04 ik hoop dat je spaken in het wiel blijven zitten, originele draad is nl. gerold, i.p.v. gesneden,
je spaken zijn nu veel zwakker geworden,
ff in de gaten houden dus na een stevig ritje of ze er allemaal nog in zitten....