Beste allemaal,
Excuses voor mijn late reactie. (door omstandigheden even niet aan toegekomen om wat van me te laten horen)
Ik heb jullie adviezen, tips en ideeen op een rijtje gezet en besproken bij Taco Motos.
Na wat 'brainstormen' is in goed overleg besloten om de bobine en alle zekeringen te vervangen.
Dit is begin november naar tevredenheid bij Taco uitgevoerd.
(ik ben zelf niet zo'n sleutelaar; vroeger wel gedaan aan bromfietsen, maar nu niet meer aan dikke Harley's ....

)
En nu maar afwachten of het geholpen heeft. Zoals ik al eerder schreef doet het euvel zich alleen voor bij buitentemperaturen van +25 graden of hoger
Ik heb mijn 'paard' sinds vorige week voorlopig even gestald in een warme bromfietsen-/motorenstalling op mijn werk.
Normaal staat hij buiten in mijn tuin onder een hoes, maar deze maanden stap ik toch niet op; in maart ga ik hem weer uit de 'mottenballen' halen.
Hopelijk gooit de Corona-pandemie in 2022 niet weer roet in het eten en kunnen er wat ontmoetingen o.i.d. georganiseerd worden.
Zou het leuk vinden om dan andere "Sportster Owners" te ontmoeten !!
Voor nu alvast fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2022 gewenst, groetjes,
Jan