Dan ga ik dat eens ff checke vandaag. Kun je er een foto van maken?RC roadster schreef: 12 dec 2020 12:43 Indien je merkt dat het niet weg is. Kan je onderaan de speedometer voorzichtig een gaatje boren.
Ik heb het gedaan met een boor van diameter 1.5mm. En ik heb er 3 naast elkaar geboord en gezien dat ik ongeveer het laagste punt had van de speedometer ( waar dat het water zou kunnen staan)
Indicator grote licht blijft branden en ga na een tijd terug uit .
- concierge1993
- 25-44
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Re: Indicator grote licht blijft branden en ga na een tijd terug uit .
Gang is alles, remmen is angst
- RC roadster
- 800-899
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 420 times
Zoals gevraagd,... Ik heb het wel weer moeten lossen om een foto te nemen
. Was in den tijd vergeten een foto te nemen hiervan. Dacht niet dat het ging helpen. Daarmee,... .
Ik heb het gedaan met een ijzerboor. En met een hoog toerental en weinig aanzet natuurlijk. Zodat de boor niet doorschiet tijdens het boren, en daardoor schade zou kunnen maken binnen in. Dit zou een domper zijn natuurlijk. zie bijlage de foto's
.
Ik heb ze bewust daar geboord, omdat ik mijne sportster bij het parkeren mijn stuur altijd naar links laat afbuigen. En dan is dit ongeveer het laagste punt. Hopelijk ben je er iets mee
. Bij mij is dit de oplossing voor mijn indicator probleem en condens probleem.

Ik heb het gedaan met een ijzerboor. En met een hoog toerental en weinig aanzet natuurlijk. Zodat de boor niet doorschiet tijdens het boren, en daardoor schade zou kunnen maken binnen in. Dit zou een domper zijn natuurlijk. zie bijlage de foto's

Ik heb ze bewust daar geboord, omdat ik mijne sportster bij het parkeren mijn stuur altijd naar links laat afbuigen. En dan is dit ongeveer het laagste punt. Hopelijk ben je er iets mee

- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
Dacht het daarstraks nog te zeggen, als die geen foto's heeft genomen tijdens het boren zal die hem nu terug moeten openmaken, dat je daar de moeite voor
hebt genomen om dit te doen en iemand van het forum hier te helpen is een dikke
hebt genomen om dit te doen en iemand van het forum hier te helpen is een dikke

- RC roadster
- 800-899
Dat is geen enkel probleem en graag gedaan zelfs!MoneyFor schreef: 13 dec 2020 18:44 Dacht het daarstraks nog te zeggen, als die geen foto's heeft genomen tijdens het boren zal die hem nu terug moeten openmaken, dat je daar de moeite voor
hebt genomen om dit te doen en iemand van het forum hier te helpen is een dikke![]()
Mijn vrouw was mij al zot aan het verklaren dat ik dit ging doen,...

En ik moet eerlijk zijn ,... Ben ook al een paar keer goed geholpen geweest op deze forum

- concierge1993
- 25-44
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 6 times
Kerel hartstikke bedankt voor de moeite!! dit helpt echt. Had ik nog niet eens bij stil gestaan, waarschijnlijk had ik het anders gewoon in het midden geboord. Vandaag ff een nieuw boor meenemen van het werk, scherp materiaal is het halve werk.RC roadster schreef: 13 dec 2020 18:18 Zoals gevraagd,... Ik heb het wel weer moeten lossen om een foto te nemen. Was in den tijd vergeten een foto te nemen hiervan. Dacht niet dat het ging helpen. Daarmee,... .
Ik heb het gedaan met een ijzerboor. En met een hoog toerental en weinig aanzet natuurlijk. Zodat de boor niet doorschiet tijdens het boren, en daardoor schade zou kunnen maken binnen in. Dit zou een domper zijn natuurlijk. zie bijlage de foto's.
Ik heb ze bewust daar geboord, omdat ik mijne sportster bij het parkeren mijn stuur altijd naar links laat afbuigen. En dan is dit ongeveer het laagste punt. Hopelijk ben je er iets mee. Bij mij is dit de oplossing voor mijn indicator probleem en condens probleem.
Gang is alles, remmen is angst
- RC roadster
- 800-899
Geen Probleem. Het is maar goed dat ik een foto genomen heb. Want in het midden zou ik zeker niet boren.concierge1993 schreef: 16 dec 2020 07:07 Kerel hartstikke bedankt voor de moeite!! dit helpt echt. Had ik nog niet eens bij stil gestaan, waarschijnlijk had ik het anders gewoon in het midden geboord. Vandaag ff een nieuw boor meenemen van het werk, scherp materiaal is het halve werk
-1; nog meer risico om iets te raken van de elektronica.
-2; water zoekt altijd het laagste punt.
En zoals gezegd hierboven, veel toeren en weinig aanzet he (tijdens het boren). Hopelijk een positief resultaat

Misschien nog een tip ; na het boren misschien effe binnen leggen (vb 2 dagen). Waardat het warm is en met de geboren gaten naar boven gericht. Zodat de speedometer wat kan uitdampen,...