zo maar een stukje.... deel 6

Onzinnige en niet-motorpraat.
Frans62
100-199
100-199
Has thanked: 84 times
Been thanked: 117 times

zo maar een stukje.... deel 6

Ongelezen bericht door Frans62 »

Ik zit op deze zondagmiddag weer wat dom voor mij uit te kijken. En plots zie ik iets wat ik al een tijdje niet echt gezien heb....
de zon, das mooi denk ik goed voor de zonnepanelen. Ik staar een tijdje naar buiten en begin wat te mijmeren....nog even dan gaan we weer los. Op dit moment staat de motor niet thuis, staat voor onderhoud in Sneek. Zelf doe ik het niet ik heb ergens een onderbreking in mijn systeem :D in mijn hoofd weet ik hoe het moet maar om dat om te zetten richting mijn handjes....tsja dat gaat regelmatig niet goed. Ieder zijn ding zeg ik maar. Nu we het toch even over de motor hebben kan ik zeggen dat er toch het een en ander veranderd gaat worden. De grootste verandering zal de kleur zijn. Na lang wikken en wegen en met een schuin oog
naar de spaarrekening te hebben gekeken de knoop door gehakt en zoals ze in Friesland zeggen: It giet oan :D
de kleur wordt een soort rood die wat veranderd in de zon, zie de foto hieronder. Uiteraard komen de foto's van voor en na op het forum. Ik verwacht dat het eind resultaat top zal zijn, dat moet ook wel want ik heb alle registers open moeten trekken thuis.
Mijn wederhelft heeft niets met motoren en dat is soms lastig maar goed dan zet ik mijn droopyface maar op en zo maar ten strijde te trekken :lol: maar even serieus.... als het kan dan kan het zegt ze en daar sluit ik mij nederig bij aan......
Bijlagen
IMG_3996.jpeg
IMG_3996.jpeg (890.96 KiB) 484 keer bekeken
bow
1500-1749
1500-1749
Has thanked: 223 times
Been thanked: 417 times

Re: zo maar een stukje.... deel 6

Ongelezen bericht door bow »

Mooi helder rood die rechtse , ben benieuwd.
charlesb52
*
*
Has thanked: 2274 times
Been thanked: 1469 times
Contacteer:

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Dat smaakt naar meer…
Ben heel erg benieuwd 👌🏼.
Peke
Moderator
Moderator
Has thanked: 296 times
Been thanked: 357 times

Ongelezen bericht door Peke »

Mooie kleur. Hoop het resultaat hier te zien.

Ik bin benijd hoe't it wurde sil.
Plaats reactie