Motorbeurs Utrecht, 20-23 februari 2025
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2274 times
- Been thanked: 1469 times
- Contacteer:
-
- 1500-1749
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 417 times
Re: Motorbeurs Utrecht, 20-23 februari 2025
Ik ben er geweest dit jaar , was echt groot opgezet. Erg veel verschillende merken. Ik was zelf op zoek naar verschillende schokbreker fabrikanten, helaas liet tfx verstek gaan. Maar heb een erg goed gesprek gehad met de mensen van Hagon . Die engelse fabriek maakt tegenwoordig mooie en goede vering onder Nitro serie. Verder ff bij de Harley en Indian stand gekeken en Triumph. Zag ook veel leuke motoren beneden de 500cc , gewoon mooi om te zien. Fabrikanten die ik niet ken
- brede aap
- 200-349
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 93 times
Re: Motorbeurs Utrecht, 20-23 februari 2025
Ik ging er vroeger van 1995 tm 2005 naartoe.
Heel fijn dat ze nog steeds iets doen voor motorminnend Nederland.
Kleine dingetjes heb ik nog wel eens gescoord..een paar handschoenen.. Ik kom er nu achter dat ik er niet veel meer van weet wat ik allemaal gezien heb. Ik herinner me het verschil tussen een standje met kapotgepoetste motoren voor bijna hetzelfde geld als een standje met glimmende motoren (op die manier valt dat goed op).
En de kledingkoopjes met enkelnaads lederen kleding, en slappe allweatherkleding. Je wilt allebei niet.
Sommige dingen wilde je wel kopen en was het niet eens te koop.
Een keer proefmotorgereden op een GN250, of was dat de motorrai..
Op een gegeven moment heb je alles al en heb je t wel gezien, toen ging ik niet meer.
Maar een leuke herinnering, en tegenwoordig zal het mooier zijn dan toen wellicht, mijn verhaal is natuurlijk uit den ouden doosch.
Heel fijn dat ze nog steeds iets doen voor motorminnend Nederland.
Kleine dingetjes heb ik nog wel eens gescoord..een paar handschoenen.. Ik kom er nu achter dat ik er niet veel meer van weet wat ik allemaal gezien heb. Ik herinner me het verschil tussen een standje met kapotgepoetste motoren voor bijna hetzelfde geld als een standje met glimmende motoren (op die manier valt dat goed op).
En de kledingkoopjes met enkelnaads lederen kleding, en slappe allweatherkleding. Je wilt allebei niet.
Sommige dingen wilde je wel kopen en was het niet eens te koop.
Een keer proefmotorgereden op een GN250, of was dat de motorrai..
Op een gegeven moment heb je alles al en heb je t wel gezien, toen ging ik niet meer.
Maar een leuke herinnering, en tegenwoordig zal het mooier zijn dan toen wellicht, mijn verhaal is natuurlijk uit den ouden doosch.