Nightster alweer verdwenen
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Nightster alweer verdwenen
Ziet er triestig uit op de HD website, de Nightster is alweer verdwenen en de S kost 700€ meer tegenover vorig jaar. Ook bij de andere
line-up's is er serieus in gesnoeid ...
Hier zijn we dan snel uitgekeken.....
line-up's is er serieus in gesnoeid ...
Hier zijn we dan snel uitgekeken.....
- botoo
- 350-499
- Has thanked: 178 times
- Been thanked: 290 times
Re: Nightster alweer verdwenen
Nightster verdwenen in de nacht?
Niet dat ik daar rouwig om kan zijn, die nieuwe Sportsers zijn veel te on-Harley naar mijn zin en mogen wmb in het rijtje met de Serial 1 en beslist niet in het rijtje met echte Sportsters.

Niet dat ik daar rouwig om kan zijn, die nieuwe Sportsers zijn veel te on-Harley naar mijn zin en mogen wmb in het rijtje met de Serial 1 en beslist niet in het rijtje met echte Sportsters.

- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
De prijs in NL ligt nog belachelijk veel hoger. Wie koopt er nu voor pakweg €23.000 een instap motor?! Hier gaat HD het niet mee redden.
- Bijlagen
-
- Naamloos.jpg (24.62 KiB) 7539 keer bekeken
- Charter
- 200-349
- Has thanked: 163 times
- Been thanked: 151 times
De nwe nightster was ook foeilelijk dus dat is geen gemis
Kortom “onze” oude fietsen worden geld waard

Kortom “onze” oude fietsen worden geld waard

“Gr Art”
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Dat is natuurlijk allemaal smaak maar als instapper slechts één model en tegen die prijzen gaat HD het niet echt redden tegen de concurrentie denk ik.
De Nightster in volledig zwart vond ik persoonlijk niet echt lelijk, zeker niet mooier of lelijker dan de S , goed het was een gegroeide "Street" maar toch.
De Nightster in volledig zwart vond ik persoonlijk niet echt lelijk, zeker niet mooier of lelijker dan de S , goed het was een gegroeide "Street" maar toch.
-
- Moderator
- Has thanked: 296 times
- Been thanked: 357 times
-
- 50-99
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 45 times
Ja vindt ik ook wel ben meer van het oude dat heeft gewoon wat en die nieuwe zijn mij te modern en verliesen toch in mijn opinie het nostalgische.
- Charter
- 200-349
- Has thanked: 163 times
- Been thanked: 151 times
Mee eens .. de nostalgie is eruit met het nwe spul en dat is best zonde.
Het ziet er allemaal een beetje plastic achtig uit
Het ziet er allemaal een beetje plastic achtig uit
“Gr Art”
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
-
- 1500-1749
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 417 times
Jammer van een icoon , maar inderdaad wel erg duur. De Triumph Bobber vind ik wel mooi en die zit nog onder de 20k .
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2274 times
- Been thanked: 1469 times
- Contacteer:
Mooi of niet; jammer dat de Sportster als betaalbare motor niet meer “is”…
-
- 1500-1749
Ik heb het ook niet, maar mensen die een nieuwe motor kopen wel. Ja dan kan zo'n verschil wel eens beslissend zijnPatman schreef: 15 jan 2023 19:54 “Onder de 20k”…
Er zijn dagen dat ik het niet als wisselgeld heb …![]()
Die Bonneville Bobber heb ik serieus als andere optie overwogen toen ik mijn Sportster kocht, want ik vind hem bloedmooi (afgezien van het feit dat in zo'n motor een V-twin hoortbow schreef: 15 jan 2023 14:15 Jammer van een icoon , maar inderdaad wel erg duur. De Triumph Bobber vind ik wel mooi en die zit nog onder de 20k .

Het verdwijnen van die nieuwe Nightster vind ik ook niet echt een gemis. Samen met de Sportster S had het ieder willekeurig, Japans product kunnen zijn. Of Koreaans of Chinees...
When life throws you a curve, just lean into it!
-
- 1500-1749
Ik snap wat je bedoelt, vroeger voelde je het blok van een Triumph ookwel. En bij een ironhead is het weer anders als bij een Iron . Maar de restwaarde van een Triumph is ook wel goed. Misschien had de nieuwe Nightster zoals ie nu is je een andere beslissing doen nemenShadster schreef: 16 jan 2023 02:49Die Bonneville Bobber heb ik serieus als andere optie overwogen toen ik mijn Sportster kocht, want ik vind hem bloedmooi (afgezien van het feit dat in zo'n motor een V-twin hoortbow schreef: 15 jan 2023 14:15 Jammer van een icoon , maar inderdaad wel erg duur. De Triumph Bobber vind ik wel mooi en die zit nog onder de 20k .). Het was een 48, of een Bobber. Uiteindelijk heeft de hogere restwaarde van de 48 de doorslag gegeven, samen met het feit dat de Bonneville dan wel sneller is, maar je tijdens het rijden het blok niet voelt.
Het verdwijnen van die nieuwe Nightster vind ik ook niet echt een gemis. Samen met de Sportster S had het ieder willekeurig, Japans product kunnen zijn. Of Koreaans of Chinees...
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Nu ieder zijn meug natuurlijk en zoals je wel weet ben ik niet enkel met oogkleppen op HD minded maar ik vind de Triumph Bobber een rare verschijning,
ik vind gewoon het achterste gedeelte niet bij het voorste passen, zijn precies 2 verschillende bikes aan elkaar geplakt.
Dan vind ik persoonlijk de Speedmaster veel mooier
ik vind gewoon het achterste gedeelte niet bij het voorste passen, zijn precies 2 verschillende bikes aan elkaar geplakt.
- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
Bij de Bobber vind ik eigenlijk alleen de tank niet passen. Bedek deze maar eens met bijvoorbeeld je vingers op het scherm, dan hou je best een geinig model over.
Als ik zou moeten kiezen tussen de Bobber en die nieuwe Nightster, zou ik inderdaad zeker voor de Bobber gaan!bow schreef: 16 jan 2023 06:27 Ik snap wat je bedoelt, vroeger voelde je het blok van een Triumph ookwel. En bij een ironhead is het weer anders als bij een Iron . Maar de restwaarde van een Triumph is ook wel goed. Misschien had de nieuwe Nightster zoals ie nu is je een andere beslissing doen nemen
Rare lijn, die Speedmaster. Vooral dat wat niet op de Bobber zit; dus alles boven het achterwiel. Net alsof er losse onderdelen willekeurig zijn opgeplakt. Juist de Bobber is veel meer clean.MoneyFor schreef: 16 jan 2023 07:45 Nu ieder zijn meug natuurlijk en zoals je wel weet ben ik niet enkel met oogkleppen op HD minded maar ik vind de Triumph Bobber een rare verschijning,
De tank zou misschien iets kleiner mogen zijn. Iets platter. Maar eigenlijk vind ik er weinig mis mee.EasyWim schreef: 16 jan 2023 23:02 Bij de Bobber vind ik eigenlijk alleen de tank niet passen. Bedek deze maar eens met bijvoorbeeld je vingers op het scherm, dan hou je best een geinig model over.
When life throws you a curve, just lean into it!
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Gelukkig hebben we allemaal een verschillende smaak, anders zou het eentonig worden ... ik vind dan bij de Bobber weer dat het lijkt dat ze net niet genoeg onderdelenShadster schreef: 17 jan 2023 06:00 Rare lijn, die Speedmaster. Vooral dat wat niet op de Bobber zit; dus alles boven het achterwiel. Net alsof er losse onderdelen willekeurig zijn opgeplakt. Juist de Bobber is veel meer clean.
meer hadden om de achterzijde af te werken. Gelukkig was er die medewerker die nog een groot zadel op zijn fiets had zitten en dan hebben ze dat maar gebruikt om hem
buiten te rijden. Merkwaardig genoeg waren er dan mensen die het aardig vonden en hebben ze hem maar Bobber gedoopt en aan de man gebracht