Ik heb mijn standaard pijp eronder hangen.
Heb ook aan lassen gedacht maar de kans dat het weer breekt schijnt groot te zijn.
Mvg
Maup
Dan zou ik deze kunnen weg laten bij mijn J&H uitlaten, als ik met open klep rij,...MoneyFor schreef: 16 mar 2022 18:14 Omdat de stock uitlaten klein en zeer gedempt zijn zorgt de balanspijp ervoor dat de gassen kunnen worden verdeeld over de 2 dempers. Ze zorgen ook voor
een beter torque verdeling in de midrange. Omdat aftermarket uitlaten meestal groter zijn in diameter en sommige ook helemaal geen demper meer hebben
is een balanspijp overbodig.
Ja dat kan maar zie het voordeel ervan niet in eigenlijk en je gaat dan nog die 2 gaten moeten dichtlassen ofzo.RC roadster schreef: 16 mar 2022 20:31 Dan zou ik deze kunnen weg laten bij mijn J&H uitlaten, als ik met open klep rij,...?
Bij de latere modellen is er weinig of geen last met die balanspijpen, is meer bij die dwars onder het filter zaten, dus de oudere sporty modellenRC roadster schreef: 17 mar 2022 17:30 Ik zou dit doen, indien het niet meer te repareren valt met lassen,... . Anders laat ik het origineel,....