Toch jammer... zo'n mooie tas en dan niet waterdicht... nja in Spanje regent het ietsje minder vaak natuurlijk, iets.... zo'n tas is super ook omdat je gewoon je duo step kan behouden. .... mijne is waterdicht, maar duo step moet erafEasyWim schreef: 03 nov 2019 17:55 Kleine tip: boor een gaatje op het laagste punt in de tas dan blijft er geen water in staan (door schade en schande wijs geworden)![]()
Jazekers. Ik gebruik de motor meerdere keren per week voor woon-werk verkeer, ik rijd ook met lage temperaturen (pekel op de weg) en regen. Ik heb een 8mm gaatje geboord op het diepste punt van de tas om eventueel regenwater snel weg te laten lopen. De metalen deeltjes roesten wel wat snel, maar zoals gezegd krijgt hij bij mij ook de volle laag en staat de motor buiten in een hok en niet droog binnen. Ik heb die metalen deeltjes 3 maanden geleden lichtjes ingevet met zuurvrije vaseline en het roesten is nu ook echt gestopt.
Doe ik, kan even een paar dagen duren.Dorski schreef: 12 aug 2020 06:51 Hele mooie tas.
Welk type is dit? En is het mogelijk om een foto te plaatsen van de binnenkant van de tas met iets erin. Dit om de grote te kunnen inschatten?
Deze:Dorski schreef: 17 aug 2020 10:11 Thnx, weet je ook nog welk type je besteld hebt?
Ik vind het lastig om van de plaatjes op de site in te schatten hoe groot de tassen zijn.
Thnx @EasyWimEasyWim schreef: 17 aug 2020 21:42 Deze:
Toegevoegd in 13 minuten 3 secondes:
Het valt niet mee om een beetje duidelijke foto's te maken. Die veerpoot uitsparing zit natuurlijk in de weg, achter/onder die uitsparing kun je wel bijvoorbeeld een sportschoen kwijt. Ik kan 2 sportschoenen en een spijkerbroek kwijt, je kunt de tas ook iets voller doen (dat hij bol staat) en de verstelbare riempjes wat minder strak zetten. De tas is 32cm diep. De laatste foto met de schoenen is een beetje ongelukkig, je kunt de schoenen nog wat economischer wegstoppen (voor en achter de veerpoot uitsparing) zodat je uiteindelijk een vak overhoud van ongeveer 30 x 32 x 7 cm groot.
![]()