Ik zal mezelf even voorstellen aangezien ik hier nieuw ben. (Ik maak ook voor het eerst een topic aan dus ik hoop dat 't allemaal werkt

Mijn naam is Martin, ik ben 32 en kom uit Rotterdam. Heb sinds een jaartje m'n rijbewijs en heb een Sportster 883 XLH uit '99 gekocht. Toen ik 'm kocht zag 'ie er uit.
Ik vond vooral die short shots erg nice, de grotere tank is en een mustang solo seat. Forward controls is ook fijn aangezien ik redelijk lang ben.
De motor zag er netjes uit en leek altijd goed onderhouden te zijn. Ik was niet heel erg gecharmeerd van die valbeugel, het rechte achterlicht en kenteken, dus die zijn er inmiddels vanaf of aangepast. Ook het hoge stuur was niet helemaal naar mijn smaak, dus daar heb ik ook wat aan gedaan.
Heb inmiddels dat hoge stuur eraf gehaald en verwisseld voor laag stuur afkomstig van een Iron.
Dat leek me niet zo'n ingewikkeld klusje, maar dat viel toch wel tegen. De bedrading zat door het hoge stuur gebouwd en de stekkertjes zaten onder de tank of in de koplamp weggewerkt. Dat moest dus allemaal los en open.
Ik ben best handig (maar vooral met hout) dus sleutelen aan motoren is nog nieuw me. Ik heb wat basic tools gekocht en gelukkig heb ik een werkplaats om in te kunnen klussen. Ik begrijp wel wat er ongeveer moet gebeuren, maar ik heb 't allemaal nog nooit gedaan. Maar met logisch nadenken en Youtube is het uiteindelijk prima gelukt.

Enige jammere is: Ik heb nu wel te lange kabels en dat is geen gezicht. Is er een manier om die zelf in te korten? Of moet ik nieuwe kopen?
Ik wil uiteindelijk ook wel de elektra weer door het stuur maken, maar weet niet helemaal of het verstandig is om gaten te gaan boren in dat stuur?
Ohja: Ik heb dus ook een fat mini ape stuur over, (met originele gaten voor bedrading erin): Is daar hier interesse voor? Stuur me maar een berichtje dan. (of moet ik dan in een ander topic zijn?)