Thanks
Beetje afhankelijk van de dealer denk ik, als je bij hen koopt en zelf monteert denk ik wel dat ze het gratis flashen maar indien je laat monteren denk ik inderdaad in de richting vanNiet te begrijpen dat ze dit er niet standaard opzetten,... . En natuurlijk in de ecu de optie blokkeren,... De ventilator kost dan 400€ met uitlezen en monteren er bij zal je toch een 7 a 800€ intotaal mogen rekenen,... .
een kleine 700€
Het is niet enkel uitlezen dat je hiermee kan, is eigen een zakformaat van het dealer toestel.Dat uitlees toestel dat je daar hebt. Is ook kostelijk zeker ?
Beetje afhankelijk waar je het toestel koopt en van het aantal licenties die je erbij koopt, ik heb die voor Harley, Honda, Suzuki, KTM en Can-Am. Dit toestel is op bijna
ieder merk te gebruiken mits aanschaf van de licentie. Er is regelmatig ook een software update voor nieuwe modellen maar die zijn NIET gratis, heb ik de eerste keer met pijn in de portefeuille ondervonden

Ik deed een software update die ze mij doormailde en plots werkte geen enkele licentie nog, bleek dat je die dan opnieuw moest aankopen omdat die zogezegd niet
compatibel waren met de nieuwe software versie. Na wat gezever heen en weer heb ik 50% korting gehad op de licenties maar doe dus nu geen update meer want niet
één maar alle licenties vervallen in dit geval. Dus update je voor Harley 2023 wil dat zeggen dat meteen ook alle andere licenties ongeldig zijn en je die opnieuw moet
aankopen. Je moet rekenen als je een beetje zoekt ze vind voor +- 2500€ en +- 200€ per licentie + 90€ per kabel. Staat momenteel op Ebay eentje voor 4.000€ met een boel licenties en kabels erbij.
Neemt niet weg dat dit een zeer goed toestel is dat alles kan wat de dealer kan doen en dat moest ik hebben natuurlijk.