ik heb de rit voor gereden en er was een heel mooi stuk afgesloten (7,2 km)die gelukkig as vrijdag weer open gaat,
dus kunnen we genieten...
Er zitten wel wat rechte lange stukken bij want is met grote groep makkelijker,
en natuurlijk hier en daar ook wat leuke bochten, mooie natuur en natuurlijk een veerpontje vrijwel in het begin.
Nu heb ik voor de lunch een leuke prijs weten te regelen,
keuze uit 2 soorten soep,broodjes kaas,ham en je kunt doorgeven op notitieblok of je ook nog een broodje fricandel of kroket en voor de vegetarische kaassoufle wilt..
verder koffie of thee en fris zit allemaal bij de prijs in voor 11 euries....

Graag zou ik willen vragen dat degene die meedoen met de lunch dit bij de inschrijving zaterdag bij mij of charles doorgeven en meteen betalen,voor de pont is het ook makkelijker dat 1 persoon voor iedereen betaald,dus ook graag in voren 1 eurie...
Dus graag 12 euro voor de lunch inclusief veerpont ( voor wie mee doet ,hoeft natuurlijk niet)
MAAR JE KUNT NIET LOS BROODJES OF ZO BESTELLEN WANT DIT IS EEN LUNCH BUFFET !!!!!!
(wel zelf anders wat meenemen) maar dan graag wel 1 euro voor de veerpont betalen bij inschrijving...
Hopelijk hebben we goed weer,een volle tank,de route is 127 km voor de kleine tanks is er een tankstop maar al op 42 km...
alvast bedankt hopelijk doen er veel mee met de leuke lunch lokatie.....groetjes Karin