Ik denk in de toekomst dit ook te doen voor onze wagens . Maar dan wel ingebouwd.
Heb dit standaard daar al inzitten maar gaat wel over de server van Mercedes en BMW zelf, ben je dus wel afhankelijk van hen.RC roadster schreef: 02 apr 2022 12:03 Ik denk in de toekomst dit ook te doen voor onze wagens . Maar dan wel ingebouwd.
Zal ook waarschijnlijk zij ding wel doen zeker?MoneyFor schreef: 02 apr 2022 14:26 Heb dit standaard daar al inzitten maar gaat wel over de server van Mercedes en BMW zelf, ben je dus wel afhankelijk van hen.
RC roadster schreef: 02 apr 2022 14:53Zal ook waarschijnlijk zij ding wel doen zeker?MoneyFor schreef: 02 apr 2022 14:26 Heb dit standaard daar al inzitten maar gaat wel over de server van Mercedes en BMW zelf, ben je dus wel afhankelijk van hen.
Moet je hiervoor een maandelijks bijdrage voor geven ? Waarschijnlijk wel zeker,... . Indien ja, valt dienen prijs wat mee, of zijn het zotte dealer prijzen ?
Geniet van het ritjeMoneyFor schreef: 21 feb 2023 18:56 Op de Fat Boy zit het al op, ben daar de vrijdag ganse dag mee weg, tripje richting Namen![]()
Ik had plaats, als ik mijn batterij er uithaalde, kant olie reservoir. Is altijd een beetje lomp om te plaatsen. Is gene auto waar je plaats zat hebtMoneyFor schreef: 21 feb 2023 18:56 Was op zich zeer makkelijk te plaatsen al is er wel een acuut gebrek aan plaats door de J&H en luchtvering, op de SGS gaat het geen problem zijn daar kan het
in de kuip maar op de Street Bob ga ik zowat hetzelfde probleem hebben en zeker als ik er dan ook nog de J&H op ga zetten.
Heb daar ook al op zitten nadenken waarom die kabels er bij zijn,... . Misschien zijn het kabels enkel voor de sw te laden. Die er achteraf niet meer nodig zijn. We kunnen eens een e-mail sturen en kijken wat ze daar op antwoorden,... . zo leren we altijd bijMoneyFor schreef: 21 feb 2023 18:56 Vind het wel raar dat je alle draden met uitzondering van postief en negatief natuurlijk, moet afknippen, waarom steken ze die er dan in zou ik zeggen, ik dacht dat
je daar dan gebruik kon van maken om de motor stil te leggen zoals in app wordt omschreven maar blijkbaar niet dus.
Thanks, zal ik zeker doen en hopen dat het wat droog blijft dat ik niet de ganse tijd met een regenpak moet aanzittenRC roadster schreef: 21 feb 2023 20:02Geniet van het ritjeMoneyFor schreef: 21 feb 2023 18:56 Op de Fat Boy zit het al op, ben daar de vrijdag ganse dag mee weg, tripje richting Namen![]()
.
Ik heb er nu nog 2 liggen en zou eens moeten uitmeten dat er iets gebeurd als je in de app iets aanstuurt zoals bv stilleggen motor.. Wat ik me nu ook aan het bedenken was,Heb daar ook al op zitten nadenken waarom die kabels er bij zijn,... . Misschien zijn het kabels enkel voor de sw te laden. Die er achteraf niet meer nodig zijn. We kunnen eens een e-mail sturen en kijken wat ze daar op antwoorden,... . zo leren we altijd bij.
RC roadster schreef: 22 feb 2023 16:44 ...... Het oranje draad zou u wel kunnen koppelen aan het contact maar dat raden wij aan bij voertuigen die weinig snelheid maken.
Neen is het enige systeem zonder abo, dat is het leuke aan deze dingen.
Ik heb ne mail gestuurd. als ik antwoord krijg zal ik iets laten wetenMoneyFor schreef: 30 apr 2025 06:24 Ja, hier ook, heb er 6 in gebruik en op dit moment werkt er geen enkele .