benieuwd naar motorscooter
- brede aap
- 200-349
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 93 times
benieuwd naar motorscooter
Ik ben benieuwd of mensen hier een motorscooter (erbij) hebben en of ze daar tevreden mee zijn.
- choco
- 350-499
- Has thanked: 616 times
- Been thanked: 215 times
Re: benieuwd naar motorscooter
Heb ooit eens een paar km op een MP3 gereden... brrrrrr nooit meer... wat wiebelt dat.
Keep the rubber side down
- botoo
- 350-499
- Has thanked: 178 times
- Been thanked: 291 times
Een MP3 is wel gelijk het andere uiterste he choco?
MP3 is imho wel
Motorscooters zijn er in alle soorten en maten, van licht gemotoriseerde stads-dingetjes to wat zwaardere waar je probleemloos mee op motorvakantie zou kunnen.
Ik heb er al een aantal keer naar gekeken omdat ik van mijn auto afwil maar ik toch een vlot pakbaar vervoer wil houden, mijn Harley staat nogal goed weggeborgen en daar ben ik 10 min mee bezig voordat ik weg kan rijden. Zo'n motorscooter zou ik buiten voor de deur laten staan. Tot nu toe ben ik niet geslaagd omdat ik steeds iets meer wil en dan loopt de prijs weer teveel op.
MP3 is imho wel

Motorscooters zijn er in alle soorten en maten, van licht gemotoriseerde stads-dingetjes to wat zwaardere waar je probleemloos mee op motorvakantie zou kunnen.
Ik heb er al een aantal keer naar gekeken omdat ik van mijn auto afwil maar ik toch een vlot pakbaar vervoer wil houden, mijn Harley staat nogal goed weggeborgen en daar ben ik 10 min mee bezig voordat ik weg kan rijden. Zo'n motorscooter zou ik buiten voor de deur laten staan. Tot nu toe ben ik niet geslaagd omdat ik steeds iets meer wil en dan loopt de prijs weer teveel op.
- choco
- 350-499
- Has thanked: 616 times
- Been thanked: 215 times
ik leende de MP3 even van een kennis... kon ik iig zeggen dat ik er wel eens op gereden had... net zoals ik ook ooit eens in een Smart heb gereden.
Keep the rubber side down
- brede aap
- 200-349
Ok ja de MP3 daar heb ik op gezeten, beetje gevoeld maar niet gereden. Het schijnt ook zwaarder te rijden volgens twee verkopers. Ik ben bij twee zaken geweest en als ik begin over een mp3-type dan sturen ze mij geruisloos om naar/buigen ze me om naar een tweewieler toe.
Al ben ik nog steeds benieuwd hoe het rijd, maar ze hadden geen demo.
Een overbuurman heeft een 300, hij zegt dan het op de snelweg niet zo rap is.
Al ben ik nog steeds benieuwd hoe het rijd, maar ze hadden geen demo.
Een overbuurman heeft een 300, hij zegt dan het op de snelweg niet zo rap is.
- brede aap
- 200-349
Suzuki burgman 400?botoo schreef: 07 aug 2024 12:47 Een MP3 is wel gelijk het andere uiterste he choco?
MP3 is imho wel![]()
![]()
Het voelt voor mij helaas wel alsof scooters worden gemaakt voor de dieven. Na aanschaf is het een logische stap dat hij gestolen wordt, zo lijkt het uit nieuwsfeiten en diefstalcijfers. Dus mijn gevoel is al; als ik er 1 aanschaf is het niet de vraag Of hij gestolen word, maar Wanneer... en ik vind het jammer dat dat gevoel me wat overheerst. Het gevoel van dieven liggen opwachten en in elkaar rossen komt al boven voordat ik er 1 gekocht heb

- brede aap
- 200-349
Op youtube staan gelukkig veel filmpjes van motorscooters. Ik moet met de beenruimte wel opletten, wat ze zetten er vaak mensen op die veel kleiner dan ik zijn. Soms lijkt het echt een megascooter met een kleiner iemand er op. En een ruime zit dat ze lijken te hebben. Ga ik er op zitten (yamaha xmax) zit ik zowat met de kniejen aan t stuur en bij een bocht zou ik wijdbeens moeten gaan zitten.
Ik zat laatst een accuheggeschaarfilmpje te kijken. Nu is een zwaardlengte voor een heggeschaar van 50cm niet echt veel, (wel genoeg) maar toen zag ik een filmpje met dat type schaar van 50cm en het ding leek wel 80cm, alsof het een best bereik had. Als man denk je dan wauw wat een vet dik stuk gereedschap (de schaar) ! Toen begon ik in te zien dat het vrouwtje wat het presenteerde wellicht 1,60 was ofzo. En dan pak je de duimstok en valt 50cm bijna in het niet en denk je hm zo vet en dik zal ie wel niet zijn dan.
Net als dat bij Rockchicks op podium de gitaren altijd groot lijken..dat zijn ze dus niet..de vrouwtjes zijn zo klein. Of de rockmannen.. Ik was al jong bijna twee meter (ondertussen wat gekrompen) en op mn 15 kreeg ik voor het eerst een electrische gitaar in mn handen.. "huh, is dat alles? leek enorm compact...en mn rockhelden op posters en videos hadden van die vette gitaren..
Alles lijkt dus redelijk normaal of net aan voor mij en bij kleinere mensen lijkt het allemaal lekker ruim te zitten.
Soms wilde ik dat ik niet zo vaak die schoppen onder mn kont had gehad en wat minder aardappels.
Ik zat laatst een accuheggeschaarfilmpje te kijken. Nu is een zwaardlengte voor een heggeschaar van 50cm niet echt veel, (wel genoeg) maar toen zag ik een filmpje met dat type schaar van 50cm en het ding leek wel 80cm, alsof het een best bereik had. Als man denk je dan wauw wat een vet dik stuk gereedschap (de schaar) ! Toen begon ik in te zien dat het vrouwtje wat het presenteerde wellicht 1,60 was ofzo. En dan pak je de duimstok en valt 50cm bijna in het niet en denk je hm zo vet en dik zal ie wel niet zijn dan.
Net als dat bij Rockchicks op podium de gitaren altijd groot lijken..dat zijn ze dus niet..de vrouwtjes zijn zo klein. Of de rockmannen.. Ik was al jong bijna twee meter (ondertussen wat gekrompen) en op mn 15 kreeg ik voor het eerst een electrische gitaar in mn handen.. "huh, is dat alles? leek enorm compact...en mn rockhelden op posters en videos hadden van die vette gitaren..
Alles lijkt dus redelijk normaal of net aan voor mij en bij kleinere mensen lijkt het allemaal lekker ruim te zitten.
Soms wilde ik dat ik niet zo vaak die schoppen onder mn kont had gehad en wat minder aardappels.