wie ben ik?
-
- 1-4
- Been thanked: 1 time
wie ben ik?
hallo rijders,ik ben Dennis Zeegers uit Oosthuizen,tot voor kort reed ik een roadking police,met alles erop en dr aan,nat gewicht 374kg schoon aan de haak,heb er met veel plezier op gereden,maar hij werdt me te zwaar,en t poetsen begon me te vervelen ,voor een lange rit is t niet zo erg,maar voor korte stukjes (rondje Amsterdam)begon ie me te zwaar te worden,daarom ben ik nu op zoek naar een leuke sportster 1200,heb er al een paar bekeken maar mijn voorkeur gaat uit naar een voorwiel met dubbele schijf,en die zijn dr niet zo veel,zodra ik m gevonden heb stuur ik een fototje,voor nu:rijd voorzichtig,en tot horens Gr Dennis
- ronnie
- 350-499
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 220 times
Re: wie ben ik?
Hoi Dennis
Dubbele schijven... lastig...
Een R, een Roadster en de XR hebben dat, maar verder wordt het zoeken/knutselen vrees ik.
Hieronder volgt vast een mooi rijtje aanvullingen

Dubbele schijven... lastig...
Een R, een Roadster en de XR hebben dat, maar verder wordt het zoeken/knutselen vrees ik.
Hieronder volgt vast een mooi rijtje aanvullingen

Gas zit rechts !
-
- 1500-1749
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 417 times
Welkom, en kijk maar of je een sportster sport kan vinden. In mijn beleving de beste die ze gemaakt hebben. Heeft ook 4 bougies
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2276 times
- Been thanked: 1469 times
- Contacteer:
- botoo
- 350-499
- Has thanked: 178 times
- Been thanked: 291 times
Ik zou me niet stukstaren op die dubbele schijven Dennis. Op mijn Sportster zat een enkele schijf en die remde net zo goed als mijn Dyna die dubbele heeft. Maakt je zoektocht naar een Sportster een stuk makkelijker en kunnen we eerder een fototje verwachten 

- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
Welkom op het forum vanuit Purmerend
Ik begrijp je gedachte, de zware softail Heritage met enkele schijf die ik even heb gereden remde belabberd. Mijn Sportster uit 2014 remt prima met één schijf, ik mis die tweede niet.
Groet van Wim

Ik begrijp je gedachte, de zware softail Heritage met enkele schijf die ik even heb gereden remde belabberd. Mijn Sportster uit 2014 remt prima met één schijf, ik mis die tweede niet.
Groet van Wim
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
- brede aap
- 200-349
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 93 times
Ok..heb bij het motorsaloon wel ns een police uitvoering zien binnenloeien..
Een sportster met dubbele schijf, wel motorrem zat, en een harley sportster met dubbele schijven zal het net zo goed doen als even je schoenen op het asfalt erbij zetten
. Normaal is het 1 contactveeg van een remblok met het ijzer en dan zijn het twee vegen op ijzer. maargoed het zal toch wel beter remmen ?
Ik wilde toen ook de Roadster. Modeljaar 2008/09 was een goed jaar voor dat model maar ik geloof dat ze niet hard verkochten, je betaalde 2000 euro meer voor een toerenteller en twee schijven. En in 1 jaar hadden ze gegoten wielen en in een ander jaar spaakwielen (en toen kocht ik hem dus maar iet want wilde gegoten wielen en dus als er toch enkel maar spaak was kocht ik de standard uitvoering maar). Geen idee of er nog jongere versies van zijn eigenlijk.
Het latere model hier eerder in een reactie genoemd of hoe heet dat ding met dat aparte blok.. had een dirttrack/race uiterlijk (dus niet de roadster) en dat model is niet heel lang gemaakt.
Een sportster met dubbele schijf, wel motorrem zat, en een harley sportster met dubbele schijven zal het net zo goed doen als even je schoenen op het asfalt erbij zetten

Ik wilde toen ook de Roadster. Modeljaar 2008/09 was een goed jaar voor dat model maar ik geloof dat ze niet hard verkochten, je betaalde 2000 euro meer voor een toerenteller en twee schijven. En in 1 jaar hadden ze gegoten wielen en in een ander jaar spaakwielen (en toen kocht ik hem dus maar iet want wilde gegoten wielen en dus als er toch enkel maar spaak was kocht ik de standard uitvoering maar). Geen idee of er nog jongere versies van zijn eigenlijk.
Het latere model hier eerder in een reactie genoemd of hoe heet dat ding met dat aparte blok.. had een dirttrack/race uiterlijk (dus niet de roadster) en dat model is niet heel lang gemaakt.
- nivek
- 50-99
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 32 times
Hi welkom, koop een xr1200 sportster deze sturen het beste ennis wat aparter kevin
XR1200
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
Ja hoor, van 2016 tot 2021 zelfsbrede aap schreef: 30 jul 2024 14:59 .......
Ik wilde toen ook de Roadster. Modeljaar 2008/09 was een goed jaar voor d............. Geen idee of er nog jongere versies van zijn eigenlijk.

XL1200CX
- brede aap
- 200-349
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 93 times
Ok..nooit opgemerkt tijdens nieuwe modellen bij de dealer bekijken toen..zal ie ze niet gehad hebben.