De max,... heheh.
Ja,... we kunnen er misschien meelachen. Maar je hebt er wel voor betaald voor deze werken,... . Als je me begrijpt.
Ik zit in zo een groepje vrienden die met HD rijden. En wat ik daar de max aan vindt. Is dat ze altijd commentaar hebben op mensen die zelf aan hunne moto of Harley werken,... (Op mij hebben ze ook altijd commentaar

). Ok,... af en toe wel terecht als je soms kijkt wat sommige soms uitsteken,... .
Maar zij,... klagen altijd over de factuur en raar maar waar . Als ze thuis komen met hunne Harley zijn ze altijd bezig met het werk op hernieuw te doen. Omdat de afwerking niet 100% is,... Of moeten ze een deel weer lossen omdat ze in de garage de stekker van de radio vergeten te koppelen zijn ,... . Of moeten ze hem volledig kuisen omdat hij vol vettig vingers staan,... . Noem maar op. En toch blijven ze gaan,... .
Een tijdje geleden heeft er 1 van mijn vrienden zijne achterband laten vervangen op zijn Sportster bij de HD garage,... . Factuur 920€,... (Zelf gezien) . Met commentaar dat er een stock breuk was en dat ze de band speciaal hebben laten afkomen naar HD dealer,... . Daarmee dat de prijs zo hoog ligt,... . Ja,... .
Sorry voor mijn gezaag,... maar moest er eens uit ,... .