Recentelijk buckshot hitteschilden gekocht 2014-2021
Deze passen dus ook op een ouder type “2006” @EasyWim @ronnie
Ik moet er zelf nog ff aan wennen .. maar dat moest ik ook aan mn vriendin

Thanks!EasyWim schreef: 10 dec 2022 20:07 Mooi, ziet er goed uit zo! Je ziet inderdaad dat de bovenste klemmen iets naar beneden zijn gehaald bij de nieuwe modellen, dat zal dan inderdaad vast met de sensoren te maken hebben.
De slashcuts piepen er idd net een stukje uit, en is goed te doenEasyWim schreef: 28 dec 2022 11:24 Weer eens wat anders, dat de dempers onder 45 graden eindigen en de covers recht. Staat goed.
Het is Ali of de HD dealer. Toch?! Zijn de hitteschilden ook nog ergens anders te krijgen? Ik heb ze destijds met moeite via Harleypleats op de kop kunnen tikken, omdat ik daar ook de V&H dempers gelijk bestelde. Maar volgens mij levert geen enkele webshop ze los.
Goed idee, ziet er wat meer bad ass uitMoneyFor schreef: 30 dec 2022 07:06 Ik maak de gaten zelf in de shields , passen de shields altijd..... hier heb ik ook de beltcover laten matchen met de gaten in de heatshields.
Nice!MoneyFor schreef: 30 dec 2022 07:06 Ik maak de gaten zelf in de shields , passen de shields altijd..... hier heb ik ook de beltcover laten matchen met de gaten in de heatshields.
Stuff.jpg
hier zijn ze gemonteerd...
Result.jpg