Vandaag de Classic levers van Rick's toegekregen, heb hier een gokje van 300€ gewaagd
Bij verkoop van mijn Fat Bob heb ik de Rick's -Good Guys levers die daarop stonden eraf genomen en bewaard, bedoeling was om ze te gebruiken op deze Street Glide
maar uiteraard paste ze niet, gaan enkel op de Softail line.
Na lang bestuderen van de nieuwe Classic line van Rick's vond ik de basis montage van de levers er vrij gelijkaardig uitzien en toen kreeg ik het idee

Als ik nu eens
de Classic line kocht voor de touring om daarna te proberen de levers van de base te doen en om te ruilen met die ik had zodat ik de wat sportievere ogende levers op
de SGS kon gebruiken en de Classic op mijn Fat Boy. Dus het boeltje maar besteld en waarempel het is nog gelukt ook

- Rick's Classic line
Eerst maar eens gemonteerd om te kijken of alles paste, moet zeggen dat ik 0,5mm van het afstandbusje heb moeten draaien om alles vlot te laten werken,
foutje vind ik voor die prijsklasse maar was maar een klein werkje en voor iemand zonder draaibank ook best te doen met een stukje schuurpapier.

- De CLassics gemonteerd op de SGS

- De Classic koppeling lever op de SGS
Dan de Classic levers van de base gedemonteerd om de Good Guys levers te monteren

- Classic
De Rick's-Good Guys op de SGS gemonteerd

- Rick's -Good Guys

- Rick's -Good Guys
Ben nu de Classic's aan het monteren op de Fat Boy en oogt leuk en zal zoveel beter te bedienen zijn, vind verstelbare levers altijd een meerwaarde voor het
rem en koppeling comfort, maar dat is mijn gedacht maar he.
.