Dat is de eerste keer dat ik hier van hoor, dat een led storing geeft op de fob. Maar kan altijd,... .
Tof dat je het laat weten. Laat ons weten hoe je het verder gaat oplossen met die led bar

Geen idee of deze CE gekeurd is. Deze komt ook uit het verre oosten, maar er word binnenkort gewerkt aan een oplossing. Ik kom er dan nog op terug hoe dit is gedaan.Dorski schreef: 23 mar 2022 07:19 Klinkt op zich niet onlogisch.
Ik heb voor op de mtb/racefiets een cheap-ass ledlamp uit het oosten laten komen voor de avondritten in de winter.
Als ik deze aanzet dan verliest mijn Garmin fietscomputer ook het signaal van mijn hartslagmeter en andere sensoren.
Ik ging er altijd vanuit dat dit komt door dit niet aan CE regulering voldoen van de ledlamp.
Is jouw Lledbar wel CE gekeurd?
Chamaco schreef: 23 mar 2022 13:30 Geen idee of deze CE gekeurd is. Deze komt ook uit het verre oosten, maar er word binnenkort gewerkt aan een oplossing. Ik kom er dan nog op terug hoe dit is gedaan.
Wilde het al voorstellen maar zie dat je de oorzaak hebt gevonden. Ik heb exact hetzelfde met mijn telefoonlader die direct op de accu zit. Zet ik de lader aan en probeer ik te starten, dan gaan alle toeters en bellen af. Ik heb dit opgelost door er een schakelaar tussen te bouwen.Chamaco schreef: 21 mar 2022 10:21 Ik weet waar de waarschuwingspiep vandaan komt.
We hebben de LED bar ontkoppelt van de koplamp. Nu deed ie het naar behoren. Dus heb ligt aan de led bar. Waarschijnlijk teveel spanning of iets dergelijks. We weten nog niet hoe we dit moeten oplossen, maar we weten nu wel waar het door komt.
Bij Franse tankstations en tolpoortjes heb ik dit vaak gehad, daar staan blijkbaar vaak loeigrote antennes.charlesb52 schreef: 16 mar 2022 20:51 Had ik bij een Franse tolpoort met 35+ Graden.
100 Meter verder startte ie!!