Bedankt voor je reactie, ben er zelf ook erg blij mee... En ook blij dat ik het zelf hebt gedaan.MoneyFor schreef: 07 feb 2022 16:38 Ziet er goed uit !
Wat betreft het knipperlicht in dashbord is een gekend probleem en maakt helemaal niet uit, het is weg te krijgen met een weerstand maar heb dat al lang opgegeven.
Bij sommige Harley's ( meestal de Softails ) krijg je dit opgelost door gedurende een aantal minuten de 4 pinkers te laten werken en dan contact aan/uit.
Voor het remlicht kan het zijn dat de kleine schakelaar aan de remhendel inderdaad niet goed op z'n plaatst zit, even terug openmaken en opnieuw goed steken.
De koppelingskabel en gaskabels hoef je normaal met een 12" niet te vervangen enkel de remleiding en bedrading aanpassen.
Dat trucje met de knipperlicht had ik geprobeerd.. helaas werkte dat niet... Ach.. moet zegge dat ik het geen ramp vind.. als de signaal lichten het maar normaal doen.. en dat doen ze..
Van de week maar eens het remsysteem hendel uit elkaar halen en goed testen... Zijn die mircoswitches los te bestellen of moet je dan gelijk een hele nieuwe unit kopen? (Mocht ie defect/slecht zijn).