Ff voorstellen
-
- 5-9
- Been thanked: 6 times
Ff voorstellen
Goedendag,
Hierbij wil ik mijn motor en mijzelf even voorstellen als nieuw forumlid.
Na noodgedwongen mijn Liberator met span van 1943 verkocht te hebben wegens gezondheidsredenen, kon hem niet meer aantrappen, een Sportster 1200 C gekocht uit 2000 met 10.000 km op de teller. Van de eerste eigenaar! Geweldig geluid met de screaming eagle set er op en lekker rijden.
Wil nog wel wat aanpassen. Vind de riser verschrikkelijk lelijk en te veel chroom op het blok. Maar in de riser zit een setje connectoren, dus daar moet ik iets mee.
Ook van de forward controls weet ik nog niet of ik die er op houd. En het smalle voorwiel wordt een 19 “ denk ik, veel te iel naar mijn smaak.
Dat over de motor. Verder ben ik vrij handig, wel wat sleutelervaring, goed uitgeruste garage en gepensionerd, dus ook wel wat vrije tijd!
Tips en trucs voor de riser zijn van harte welkom. Wiel wil ik een andere velg om laten spaken, 19x2.50 denk ik.
Hierbij wil ik mijn motor en mijzelf even voorstellen als nieuw forumlid.
Na noodgedwongen mijn Liberator met span van 1943 verkocht te hebben wegens gezondheidsredenen, kon hem niet meer aantrappen, een Sportster 1200 C gekocht uit 2000 met 10.000 km op de teller. Van de eerste eigenaar! Geweldig geluid met de screaming eagle set er op en lekker rijden.
Wil nog wel wat aanpassen. Vind de riser verschrikkelijk lelijk en te veel chroom op het blok. Maar in de riser zit een setje connectoren, dus daar moet ik iets mee.
Ook van de forward controls weet ik nog niet of ik die er op houd. En het smalle voorwiel wordt een 19 “ denk ik, veel te iel naar mijn smaak.
Dat over de motor. Verder ben ik vrij handig, wel wat sleutelervaring, goed uitgeruste garage en gepensionerd, dus ook wel wat vrije tijd!
Tips en trucs voor de riser zijn van harte welkom. Wiel wil ik een andere velg om laten spaken, 19x2.50 denk ik.
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2276 times
- Been thanked: 1470 times
- Contacteer:
Re: Ff voorstellen
Welkom @Gerritje53 !!
Veel SON- en Sportsterplezier!
Ja, die riser, dat chroom, 21”…. Is een C,
maar ik zou ook die weg gaan.
Smaken verschillen gelukkig en dat 19” wiel gaat beter sturen!

Veel SON- en Sportsterplezier!
Ja, die riser, dat chroom, 21”…. Is een C,
maar ik zou ook die weg gaan.
Smaken verschillen gelukkig en dat 19” wiel gaat beter sturen!
-
- 50-99
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 47 times
- RC roadster
- 800-899
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 420 times
- scheurneusje
- 900-999
- Has thanked: 879 times
- Been thanked: 377 times