Dit wordt het traagste project ooit geloof ik
Ik heb inmiddels het stuur binnen. Ik wilde toch een echt origineel Harley stuur, het is die Tallboy geworden HD nr. 55800587 en besteld bij Thunderbike in Duitsland.
Hij is 18,5cm (7,25") hoog. Hoger past niet in mijn zelfgebouwde verrijdbare motorhok

Ik gok dat het originele stuur zo'n 6cm hoog is, dus ik ga een bescheiden 12cm de lucht in.
Ondanks dat ik al jullie bovenstaande tips ter harte neem ben ik ook flink gaan speuren op internet. Harley zelf heeft tabellen waarin staat wat je precies allemaal moet veranderen als je een ander maat stuur kiest. Bij dit Tallboy stuur stond dat alleen de elektra verlengd hoeft te worden met zogenaamde wire extensions (switch en turnsignal). Hier klopt geen reet van want deze hoeven waarschijnlijk niet verlengd te worden maar de remleiding juist wel. Deze staat nu al behoorlijk strak, ik zou niet weten hoe je deze origineel kan houden. Neem deze tabellen dus met een flinke korrel zout
Grootste uitdaging is inderdaad de remleiding vervangen (tussen ABS splitter en remhandle) als je ABS hebt. Zoals MoneyFor al aangaf kan ik die jatten (bij wijze van spreken) van een 72 of 48 special 2018 (waar dit Tallboy stuur ook standaard op zit).
Ik wil de motor een grote beurt laten geven en zit er nog steeds over na te denken om de boel uit te besteden bij Taco-Motos Amsterdam. Eventuele andere mods stel ik nog even uit, eerst kijken hoe dit eruit gaat zien.
Hier de tabel van de Tallboy stuur op mijn 2014 883:
(ik weet niet waar die laatste 2 kolommen voor staan (Diamond back/black))