Ik ben sinds kort lid van dit forum en heb er al een heleboel aan gehad! veel informatie gevonden en leuke ideeën opgedaan. Word toch maar eens tijd voor mij even voor te stellen.
Ik ben steff, 26 jaar en ben woonachtig in het zonnige zuiden van Nederland en Sinds kort in het bezit van een mooie sportster xl1200n uit 2007.
even een klein verhaaltje: Altijd al motor willen rijden, zelfs zo graag dat toen ik 18 was op het punt stond om voor mijn motor rijbewijs op te gaan en dacht fuck dat auto rijbewijs, heb ik niks aan. Maar mijn ouders dachten daar anders over en hadden er een stokje voor gestoken, toch maar voor mijn auto rijbewijs.... en toen.. kwam er een nieuwe regeling, rijbewijs in 3 tredes. tjaa, daar had ik geen zin in, ik wist al zeker dat ik harley ging rijden. Ook altijd gezegd met mijn grote mond " Mijn eerste motor word een harley!!" en pa zij dan, ja ja groosmuil en ik dacht: HAH ik laat je wel wat zien ouwe.

dus besloten om netjes te wachten tot mijn 24ste (zodat ik meteen op kon voor een zwaar rijbewijs) en lekker door te sparen voor een nog mooier budget. Toen ik 24 was, werd het tijd voor mijn rijbewijs. Het was mij nog niet gegund in de lente van 2018, iemand besloot mij geen voorrang te verlenen

EN BOEM met de brommer, frontaal op een tegen moet komende auto. Mijn pols zei knak, toen dacht ik nog ach komt wel goed. Maar toen de foto's kwamen was het toch wat minder mooi, gewricht gedeeltelijk verbrijzeld. Ik was in alle staten, ik zag mijn droom al wegvliegen om ooit nog op een harley te kunnen rond touren.
Maar gelukkig is het toch goed gekomen, afgelopen februari/maart kreeg ik van de chirurg groen licht op de specifieke vraag: mag en kan ik motor rijden? In Eindhoven bij de chirurg in de auto gesprongen en meteen door naar de rijschool bij mij in de buurt, meteen aanvraag gedaan voor te beginnen aan mijn rijbewijs. in de tussentijd krijg je dan ook nog die stomme corona en word alles stil gelegd... ik dacht, het is me weer niet gegund. Maar toch! morgen heb ik examen en dan hopelijk heb ik mijn roze papiertje.
Vanaf dat ik groen licht had ook actief opzoek gegaan naar een mooie motor, en na een aantal ritjes door Nederland toch eentje gevonden die mij aanstond en hier is die dan:
Hier en daar toch stiekem even erop gereden en zijn al een aantal dingen die mij opvallen. Die luchtfilter