Viel mee dit keer. Ik kreeg vanmorgen gelijk antwoord: de getoonde side mount is alleen geschikt voor Duitse nummerplaten en niet die van BE of NL. Ben benieuwd of ze dat er nu op de site bij gaan zetten.Buck schreef: 30 mar 2020 10:07 ben eens nieuwsgierig...
Zal wel heel algemeen antwoord worden. Heb al paar keer besteld bij motea, kwaliteit is OK, helpdesk weet eigenlijk nooit goed antwoord te geven op vragen...
sidemount nummerplaat
- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
Re: sidemount nummerplaat
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Waarschijnlijk niet

RoelVP schreef: 27 mar 2020 19:22 Vreemd, k heb E gekeurde uitlaten en er zit buiten het plaatje op de uitlaat ook een papier bij met veel getallen en stempels en een hard kaartje, formaat bankkaart, met nog eens wat info en getallen. Dat papier en kaartje neem ik altijd mee.
Roel ik heb dit ook nog eens nagevraagd bij Harlieplaats, zij verkopen ook deze S&S met E Keur en zij bevestigen ook dat er niets van papieren bijkomt, enkel het nummer op de uitlaat.
-
- 50-99
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
Ik heb de motea sidemount besteld. Kon geen andere vinden naar mijn zin. Het plan is dat ik zelf een achterplaatje maak om de nummerplaat op te bevestigen (ter vervanging van de motea plaat). Ik denk een stukje dikke aluminium traanplaat te gebruiken en die zwart te lakken.
Moneyfor, je bent relatief uit dezelfde streek, weet jij waar ze alu traanplaat verkopen van een 4mm dik op maat gezaagd? Heb je ook een idee welke hittebestendige zwarte lak (motip of andere) de kleur van de harley uitlaten benadert? Ik neem hittebestendig omdat ik ook wat retouches aan de uitlaat moet doen. (ongelukje met spanbandje heatshield).
thanks!
Moneyfor, je bent relatief uit dezelfde streek, weet jij waar ze alu traanplaat verkopen van een 4mm dik op maat gezaagd? Heb je ook een idee welke hittebestendige zwarte lak (motip of andere) de kleur van de harley uitlaten benadert? Ik neem hittebestendig omdat ik ook wat retouches aan de uitlaat moet doen. (ongelukje met spanbandje heatshield).
thanks!
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Als je die traanplaat gaat lakken moet je die goed ontvetten en eigenlijk een etsprimer voor alu-gebruiken want anders gaat die lak er snel afkomen en zeker met wat steenslag ofzo.Buck schreef: 29 apr 2020 09:24 Ik heb de motea sidemount besteld. Kon geen andere vinden naar mijn zin. Het plan is dat ik zelf een achterplaatje maak om de nummerplaat op te bevestigen (ter vervanging van de motea plaat). Ik denk een stukje dikke aluminium traanplaat te gebruiken en die zwart te lakken.
Ik koop zelf mijn alu aan bij een NL groothandelMoneyfor, je bent relatief uit dezelfde streek, weet jij waar ze alu traanplaat verkopen van een 4mm dik op maat gezaagd? Heb je ook een idee welke hittebestendige zwarte lak (motip of andere) de kleur van de harley uitlaten benadert? Ik neem hittebestendig omdat ik ook wat retouches aan de uitlaat moet doen. (ongelukje met spanbandje heatshield).
thanks!

Ik gebruik voor de sidemounts die ik maak meestal gewoon een platte ijzeren lat van 6mm dik bij 30mm breed en maak daarmee een T om bovenaan de ledverlichting te plaatsen en dan daaronder bevestig ik gewoon een plastic nummerplaathouder. Rijd al jaren met zulke maakleij rond en nog nooit geen prob gehad. Wat de hittebestendige verf betreft ga je nu lachen maar de best benaderend aan de V&H is die van de Action voor 4€, deze slaat een klein beetje grijs uit maar niet 100% zoals de V&H maar beter dan de Motip vind ik zelf.
Deze is dan mijn FXBB maar dan zie je wat ik bedoel.
Ik gebruik zelf de plastic nummerplaathouders zoals die je krijgt van de garage bv maar je hebt ook alu houders en dan moet je niet gaan laten zagen en kan je ook zwart spuiten.
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Graag gedaan, die alu hebben ze ook bij RAD in Drongen bijvoorbeeld, zij verzenden ook.