Project "My style"
-
- 200-349
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 90 times
Re: Project "My style"
Goed.... we gaan verder haha in mijn onderdelen bergje had ik nog een bagagerekje gevonden.. nu zat ik te denken om dus voor weekenden weg, het bagagerek en een solo zadel te monteren.. word het dan een normaal solo zadel of lekker eigenwijs een bobber solo zadel... maaarrr mijn twijfels of dat lekker zit op een langere rit kan ik niet beantwoorden..
Ik dacht aan een Biltwell solo 2 zadel, uiteraard gemonteerd zonder springveren etc etc.
Ik denk dat het wel een mooie combi is icm met het bagagerekje en sissybar...
Of we gaan voor een zadel van Bad Ass Seats, en dan de De luxe zadel... die zou ook weer erg mooi kunnen staan, op dezelfde manier gemonteerde uiteraard.. Of een "standaard" solo zadel. Ongeveer zoals deze, maar deze zal natuurlijk niet passen ivm nieuwer model What shall I do?
Ik dacht aan een Biltwell solo 2 zadel, uiteraard gemonteerd zonder springveren etc etc.
Ik denk dat het wel een mooie combi is icm met het bagagerekje en sissybar...
Of we gaan voor een zadel van Bad Ass Seats, en dan de De luxe zadel... die zou ook weer erg mooi kunnen staan, op dezelfde manier gemonteerde uiteraard.. Of een "standaard" solo zadel. Ongeveer zoals deze, maar deze zal natuurlijk niet passen ivm nieuwer model What shall I do?
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
Die laatste staat erg lomp in combinatie met een 48 tank maar gaat je wel het meeste comfort geven.
Ik had dit zadel op m'n 48 staan toen ik hem kocht , kan je zelf oordelen hoe je het vind.
Ik had dit zadel op m'n 48 staan toen ik hem kocht , kan je zelf oordelen hoe je het vind.
-
- 200-349
Oeh staat inderdaad erg lomp.. net goed contact gehad met Bad Ass Seats... ga eens langs om het één en ander te bekijken... ben benieuwd!MoneyFor schreef: 26 feb 2020 07:40 Die laatste staat erg lomp in combinatie met een 48 tank maar gaat je wel het meeste comfort geven.
Screenshot_3.jpg
Screenshot_4.jpg
- roald
- 100-199
- Has thanked: 153 times
- Been thanked: 96 times
Bad Ass Seats, leuke zaak, leuke mensen, mooie spullen!
Heb ik m'n zadel ook vandaan
Heb ik m'n zadel ook vandaan

- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ben benieuwd als die gemonteerd zit.roald schreef: 27 feb 2020 18:35 Bad Ass Seats, leuke zaak, leuke mensen, mooie spullen!
Heb ik m'n zadel ook vandaan![]()
-
- 200-349
Ja ben benieuwd.. ga als het beter weer is die kant oprijden met de motor...roald schreef: 27 feb 2020 18:35 Bad Ass Seats, leuke zaak, leuke mensen, mooie spullen!
Heb ik m'n zadel ook vandaan![]()
Haha neeee was een voorbeeld voor het zadel... mijne blijft zilver alleen met een oldschool twist
-
- 200-349

Staat ook goed, vanavond even "droog" gepast.. morgen goed vastmaken..
Staat heb goeeeed

-
- 200-349
Vanmiddag even stukje gereden
nog niet met het nieuwe zadel, een bout steekt te ver uit waardoor de nieuwe plaat niet vlak ligt... word vervolgt...
Wel een natte bende ontdekt op de voorste cilinder, dacht eerst lekke kleppendeksel pakking.. maar hoogst waarschijnlijk een lekke benzine slang, hij ruikt ook meer naar benzine... vlak bij de benzine kraan naar de carburateur.... die moet ik dus vervangen, blok goed schoonmaken en kijken of dat het echt was.... tevens gezien dat de stoterstang pakking ook wel beetje nattig zijn, die waarschijnlijk ook vervangen..

Wel een natte bende ontdekt op de voorste cilinder, dacht eerst lekke kleppendeksel pakking.. maar hoogst waarschijnlijk een lekke benzine slang, hij ruikt ook meer naar benzine... vlak bij de benzine kraan naar de carburateur.... die moet ik dus vervangen, blok goed schoonmaken en kijken of dat het echt was.... tevens gezien dat de stoterstang pakking ook wel beetje nattig zijn, die waarschijnlijk ook vervangen..
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Was inderdaad een aangename dag om een ritje te doen, heb ik ook gedaan
Ben benieuwd wat de lek is, hopelijk iets simpels zoals je zegt.

Ben benieuwd wat de lek is, hopelijk iets simpels zoals je zegt.
-
- 200-349
Lekker aan het klooien vandaag..
Zadelplaat passend maken, oftewel boutje even slijpen zodat de zadelplaat ertussen valt ipv op En anti slip viltjes eronder geplakt om het frame te beschermen tegen beschadigingen. Tevens bezig geweest om een malletje te maken voor het bagage rekje, deze zal uiteindelijk bekleed worden met leer in hetzelfde design als het zadel.. rekje word iets verlengd, dan past hij beter!
Zadelplaat passend maken, oftewel boutje even slijpen zodat de zadelplaat ertussen valt ipv op En anti slip viltjes eronder geplakt om het frame te beschermen tegen beschadigingen. Tevens bezig geweest om een malletje te maken voor het bagage rekje, deze zal uiteindelijk bekleed worden met leer in hetzelfde design als het zadel.. rekje word iets verlengd, dan past hij beter!
-
- 200-349

-
- 1500-1749
- Has thanked: 223 times
- Been thanked: 417 times
Dat is wel slordig hoor,bouten vergeten terug te zetten. Maar je heb van het negatieve iets positiefs gem8. En hij glimt weer mooi
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ja dat kan je echt niet geloven, dat diegene die het gedaan heeft dan daarna dan niet denkt van ohhh ik heb nog boutjes over zal wel
extra in de verpakking hebben gezeten zoals bij Ikea
Geluk dat je het eenvoudig hebt kunnen oplossen en de plus is dat het nu ook mooi glimt
extra in de verpakking hebben gezeten zoals bij Ikea

Geluk dat je het eenvoudig hebt kunnen oplossen en de plus is dat het nu ook mooi glimt

- scheurneusje
- 900-999
- Has thanked: 879 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
-
- 200-349

- MoneyFor
- 3000+