Ik zie vaak bij die led koplampen dat deze ook drl hebben en daarvoor een extra kabeltje hebben om deze drl aan te sluiten.
Maar standaard rijden wij altijd al met stadsverlichting. Hoe zou deze drl dan aangesloten moeten worden? Anders heb je een lamp waarbij een gedeelte van de lampjes niet brand lijkt me.
Ergens lijkt me die drl ook overbodig omdat we altijd al met stadsverlichting aan rijden.
DAYMAKER
-
- 50-99
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 23 times
Re: DAYMAKER
Heb mijn lamp binnen, past als gegoten.
Zoals hierboven werd aangegeven hebben de meeste (NL) motorfietsen als een stadsverlichting in hun originele lamp.
Mijn Halo lamp had 2 aansluitingen voor de ring, wit en oranje.
Wit is bedoeld voor DRL (driving lights aka stadsverlichting) en oranje voor je richtingaanwijzers.
Persoonlijk vond ik een oranje DRL wel cool staan dus heb ik die daarop aangesloten.
Op de foto's zie je het resultaat.
Zoals hierboven werd aangegeven hebben de meeste (NL) motorfietsen als een stadsverlichting in hun originele lamp.
Wit is bedoeld voor DRL (driving lights aka stadsverlichting) en oranje voor je richtingaanwijzers.
Persoonlijk vond ik een oranje DRL wel cool staan dus heb ik die daarop aangesloten.
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
Roland- schreef: 25 jun 2019 10:52 Heb mijn lamp binnen, past als gegoten.
Staat goed

Wel opletten dat oranje als DRL niet conform is, kan je weer een keer extra worden voor tegen gehouden.
Ik sluit meestal de witte DRL aan op het gewone kruislicht en de LED die dienst moet doen als kruislicht in de nwe lamp op het groot licht.
Dwz dat ik dan geen groot licht meer heb maar dat maakt niet uit, de witte DRL vervangt in dit geval het kruislicht en komt dan beter uit,
je krijgt het effect van de zogenaamde BMW Angel Eye's .
J.P. zoals ik net zei, ik heb als kruislicht/stadslicht enkel de DRL overdag en voor s'avonds knip ik de schakelaar opJ.P. schreef: 28 mei 2019 20:18 Ik zie vaak bij die led koplampen dat deze ook drl hebben en daarvoor een extra kabeltje hebben om deze drl aan te sluiten.
Maar standaard rijden wij altijd al met stadsverlichting. Hoe zou deze drl dan aangesloten moeten worden? Anders heb je een lamp waarbij een gedeelte van de lampjes niet brand lijkt me.
Ergens lijkt me die drl ook overbodig omdat we altijd al met stadsverlichting aan rijden.
groot licht wat dan in feite is aangesloten op het kruislicht is in de nwe led lamp.
Als je nog kan volgen

-
- 200-349
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 85 times
Deze snap ik nog wel ja! haha.
Zelf de led lamp zonder drl besteld, zo'n angel eye achtig iets gaat me iets te futuristisch worden
Zelf de led lamp zonder drl besteld, zo'n angel eye achtig iets gaat me iets te futuristisch worden

-
- 50-99
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 23 times
Heb er trouwens nog zo'n zelfde led lamp over omdat ik er 2 had gekocht.
Als iemand interesse heeft hoor ik het wel!
Als iemand interesse heeft hoor ik het wel!

Roland- schreef: 25 jun 2019 10:52 Heb mijn lamp binnen, past als gegoten.