Ik gebruik deze al geruime tijd op mijn motor:MoneyFor schreef: 12 apr 2019 11:57Inderdaad, niets op je motor wanneer je niets nodig hebt, je vind ze : HIER , dit zijn de originele in alu.Redrum schreef: 12 apr 2019 09:51 Deze is mooi ja! Ik heb afgelopen week een zumo 369 lmt s gekocht. .. nu nog een mooie manier vinden voor montage.. wil hem het liefste midden in het stuur hebben, dus op de plek van de riserclamp... maar deze montage klem is ook mooi!! Tijdelijke klem, weg halen wanneer niet nodig, ideaal .. waar haal je deze ?
Edit: gevonden op de interwebs, genaamt the tough claw!
Of met wat minder budget : HIER , Uitkijken, sommige zijn in plastik maar werken ook goed, heb een kennis die deze gebruikt. Die van de link is ook alu voor zover ik weet.
Ja de "RAM" mounts werken altijd met een armpje, het type zoals Quadlock niet. Deze laatste heeft ook een afneembaar systeem maar is meer gericht op fietsgebeuren metPeke schreef: 11 apr 2019 17:25 Die onderste is een mooie klem maar denk dat die in het YouTube filmpje toch net wat anders is. Hier moet je weer zo'n armpje bij hebben. We worden steeds wat wijzer![]()
elastiekjes dacht ik.
Hier de claw met wat afmetingen:
Afmetingen.png
https://www.emounting.nl/ram-mount-low- ... -grip.html
Werkt perfect, telefoon blijft goed op zijn plek zitten. Geen last van trillingen.
Zijn niet goedkoop, maar prima spul van Ram mounts!