Heb je hem al uit elkaar gehaald?

https://www.ebay.com/itm/KiWAV-turn-sig ... 1356169374
Neem aan dat die van een 2003 ook op een 2000 passen? Is niets anders aan zover ik weet althans, ik wil de link wel!MoneyFor schreef: 11 apr 2019 18:28 Als je wil zend ik je de link van die van de Hugger, dat is een 2003.
Ja die passen, hier is de LINK , er zijn natuurlijk nog andere te vinden ookRoland- schreef: 19 apr 2019 12:21
Neem aan dat die van een 2003 ook op een 2000 passen? Is zover niets anders aan zover ik weet althans, ik wil de link wel!
Is inderdaad ongemakkelijk aan de gaskant en met de langere iets beter, had verleden weekend nog zo'n vervelend gevalletje met m'n Bob.Roland- schreef: 19 apr 2019 12:21 Om even kort te zeiken: blijf ik het een onhandig iets vinden dat Harley voor links en rechts knipperlicht aparte knoppen gebruikt, met rechts afslaan is en blijft het gewoon minder handig. Dus een knop die iets verder uitsteekt is welkom!
Haha heeeel herkenbaar, ik heb ze ook besteld net!! Ben benieuwd..
Is inderdaad ongemakkelijk aan de gaskant en met de langere iets beter, had verleden weekend nog zo'n vervelend gevalletje met m'n Bob.
Staan ook die verlengde op maar zat op een vrij druk rond punt en tijdens het opzetten van de pinker ongewild aan het gas zodat ik als een
dwaas de afslag nam![]()
Toevallig ook in chroomlook te krijgen?MoneyFor schreef: 12 apr 2019 08:21 De link voor de vroegere modellen is hier : LINK .
2003.png
Had hiervan 2 setjes gekocht en inmiddels één ervan doorverkocht, deze passen en werken perfect. Je kan het verschil zien omdat er bij deze ook het
driehoek opstaat met het pijltje terwijl er bij de nieuwere modellen enkel het pijltje opstaat.
Vanavond wordt m'n Street Bob geleverd, als ik een fotograaf vind zal ik foto maken want heb nu eenmaal m'n 2 handen nodig om dit te doen.J.P. schreef: 06 mei 2019 20:49 Vandaag geprobeerd, maar het lukte mij niet om deze “even” eruit te wippen. Om het knopje zit nog een stukje frame/behuizing van de unit zelf, kreeg hem wel aan 1 kant eraf gewipt, maar kreeg het dan niet door dat stukje behuizing heen, klemt die zich net.
Moet eerlijk zeggen, heb hem toen terug in elkaar gezet en ben gaan rijden, had ik meer zin in dan sleutelen.
Tevens vind ik het ook wel eng om aan zoiets te klote. Dus graag foto’s!