Ieder jaar zoeken we leden "ter plekke" om SON-City mee te organiseren.
Wil je een keer mee doen, zoals velen voor je, dan hier enige basisinfo. De afgelopen jaren hoorde dit bij de persoonlijke informatie!
Eventuele aanmelding per PB aub🖥
Is natuurlijk geen wet van Meden en Perzen; een basis:
Doel:
Sinds 2006 zijn we in de lucht met het forum van de Sportster Owners Netherlands via www.sportsters.nl.
Eén keer per jaar organiseren we in het voorjaar een meeting om elkaar “live”te zien; zo scheppen we een persoonlijke band t.b.v. de binding op het forum.
We kunnen spreken van een Sportsterforum én Club.
Deelname-drempel moet zo laag mogelijk gehouden worden; geen extra kosten voor de deelnemers; inschrijving, eerste koffie, ride-out, tombola zijn gratis.
Alleen de kostprijs van ontbijten, warme maaltijd/bbq en overnachting moeten betaald worden.
Social Media (Facebook-pagina-Twitter-Instagram-Google+-en eventuele andere SON-accounts) staan ten dienste van het SON-forum en verwijzen zo mogelijk terug naar het portaal en/of forum.
Organisatie SON-City:
-Richard, Monique en Charles ondersteunen/organiseren mee vanuit (Nederlands-)Limburg.
-Per jaar wordt er een groepje, minstens twee leden, op locatie gezocht voor de organisatie ter plekke.
-Tijdens het weekend wordt zeker de inzet van de lokale organisatoren verwacht.
-Lokale leden zetten een ride-out uit van ongeveer 125km, inclusief het regelen van de tank-lunch- koffiestop.
Camping-”eisen”:
-Overleg, vóóraf met campingdirectie.
-Aanwezig;
*Kantine/barruimte-gezamelijke tentenplek.
*Stacaravans/trekkershutjes-ontbijt-&bbq/maaltijd faciliteiten.
*Parkeermogelijkheid motoren. Bij tenten of op andere plek.
-Camping rekent de overnachtingen zélf af met de bezoekers.
-Trekkershutten worden individueel geboekt en betaald door de leden.
Wil je in de toekomst SON-City mee organiseren?
- charlesb52
- *
- Berichten: 3076
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer: