De longkanker is er nog wel,maar blijft al vanaf juni 2014 met de Iressa (chemopil) stabiel.
Mijn arthrose zit helaas nog overal,laatst hebben ze nog een stukje sleutelbeen verwijderd wat helemaal verrot was,maar ik kan weer redelijk goed uiit de voeten,ben weer wat kracht op aan het bouwen bij de fysio..
Dus tijd voor weer een sportster.
Een 1200 custom uit 2000
Langzaam aan toch natuurlijk het een en ander veranderen...
zo was hij tijdens het ophalen onderweg vanuit friesland naar huis stop bij tankstation.

dit na het monteren van een windscherm:

en nu bezig geweest gisteren met de midcontrols tussen de verhuizing van zoonlief door....en savonds tot ik zoiets had van nu kan ik niet meer verder,krijg de remstang niet los van het busje met inwendige draad!!!

En heb linkerkant af dacht ik maar ik kan niet schakelen...

zie fot hieronder,volgens mij heb ik het rechter pedaal nu links gezet hahahah gezien de opschrift harley davidson....

overzicht van mijn werkplekje op het moment wonen we nog achter in de stal bij de motors....vanaf volgend weekend niet meer..

Dus straks om 16:00 komt mijn hulpmonteur, ik kan het toch niet helemaal alleen ..............,want manlief houd niet van sleutelen en maakt meestal meer kapot als.......

verder ga ik nieuw k&n luchtfilter en iridium bougies monteren.

Ik hoef dan toch niks aan te passen wel?????????????????
Verder mischien van de winter tank en spatborden spuiten??
nog bedenken wat ik voor soort thematje wil ...aan bv de 1 overal of skuls (hhmm heeft iedereen al) of kruis of...in ieder geval wil ik deze netjes houden en 1 geheel maken...
Of niet spuiten zo laten en een mooi 3 d embleem van harly davidson ,beter als die sticker die ik nu op de tank heb..........
Mischien iets van sportster 1200 embleem.....................als die er zijn.............