kaatjes bike en leven....

Laat ons meegenieten met het ontstaan van jóuw Sporty, in woord en beeld.
Your Sportsterproject; the story and the pictures.
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

zijn er natuurlijk maar een paar...hebben er zoveellll :camera: hier en :camera: daar...

Afgelopen donderdag weer uitslag gehad bij de longarts , de plekjes in mijn longen durven zich nog steeds niet te ver roeren hahahahaha...aleen de laatste tijd steeds meer last van migraine en hoofdpijnen waarbij ik dan ook misselijk ben en moet overgeven.
Maar nu laatst steeds misselijk en overgeven echt dagen ,en zonder dat ik in het begin migraine had,de hoofdpijn kwam later pas door de drukverhoging...dus komende week staat een mri van de hersenen op het programma voor de zekerheid.
En mocht daar niks uit komen dan wordt er even verder gezocht,want dit wordt zo een beetje te gek ...
Maar mijn longfunctie was super ,mijn andere longkwabben hebben veel overgenomen ik blies 82 procent wat het ook mag inhouden hahahaha,omdat er zoveel tijd was verstreken was daar helaas geen tijd meer voor..
Ik was in 4 jaar tijd 14 kilo kwijt geraakt ,tja prednison he... en ben van 171 naar nu nog maar 169 cm...dus jawel begin te krimpen :girlhaha: :oldmen: (staat geen oude vrouw bij hahahah)
Maar als alles goed is wil ik namelijk weer gaan sporten langzaam aan :muscle: :girlstrong:

Dus wordt vervolgd.... :knipoog:
Never Give Up💀😁
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 270 times
Been thanked: 331 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Peke »

Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.

Sterkte.! !
rotboer
100-199
100-199
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 jul 2016 20:20
Locatie: rijssen
Has thanked: 144 times
Been thanked: 49 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door rotboer »

Iig was de vakantie mooi,aan de foto,s te zien. Pakt niemand je meer af. Beterschap!!!
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Zo week geleden ToyBoy beurtje gegeven, nieuw oliefilter en nieuwe primaire olie, ik kreeg wederom de bouten niet los en herrindere me dat ik zijn eerste beurt dat ook niet los kreeg omdat vorige eraan heeft gekloot met verkeerde bouten. ,waarschijnlijk met inbus.
Vorig jaar heeft hij grote beurt gehad bij A3 dus toen is heel die kast eraf geweest, ik zie de nieuwe pakking zitten...
Afijn zit niks anders op dan olie eraf en gewoon erin via dat luikje met 2 boutjes dacht ik...
Toch keer iets verzinnen om die andere bouten eruit te krijgen...
Maar de olie was niet zuiver de bout (aflaten van versnellingsbak olie) bevatte veel vijzel (weet dat de bout magnetisch is)
Zie foto's...
Ook olie opnieuw erin 950 ml volgens mijn bouwjaar, want ik zie nu niet hoever het niveau komt!

Afijn mijn nek en rug vonden het wederom niet fijn, ik kreeg het oliefilter bijna niet los op de manier zoals ik dat altijd doe, met schroevendraaier erin slaan en draaien.
Maar als ik filter erop doe draai ik die met de hand aan...ik denk dat deze mechanisch nog is vastgezet, zelfs Ger kreeg hem niet los,we hebben samen na ringsleutel op schroevendraaier hem pas los gekregen...
Daarna zitten mooie met die boute van primaire kast denk waarom komt die maar niet los,ik ben echt slap geworden...
Maar lag er op mijn kop onder dacht op een gegeven helder moment....
K.t ik draai de verkeerde kant op...sleutel 16
Hoef ik volgende keer hier maar te checken vergeet toch alles.
20200307_154428.jpg
20200307_162420.jpg
VoorRem lekte nog steeds maar mijn batterij van mijn digitale schuifmaat was leeg...dus kon niet de juiste maat doorgeven, want ik had zelf niet het juiste gereedschap hiervoor.
Dacht doe ik het zo...
20200307_154428.jpg
Maar zo kon Frank nog niet zien wat voor maat.
Dus afgelopen Zaterdag besloot ik de motor wat te poetsen en eens te starten en nasr frank te rijden om die bout aan te draaien, zodat ik mijn voorrem weer kan gebruiken .
Zijn we net in de stal zeg Ger er ligt een plas olie onder je motor......neeuuhhh denk ik
Heb je die bout kapot gedraaid...
Ik kijk en zie meteen dat de olie gelukkig van het motorblok komt,nee daar is het niet van...
Dus kruip weer onder mijn motor,en jawel bij die kleuring met bout lekt hij,heb ik die dan niet goed vast gedraaid...pak schroevendraaier en jawel kan nog paar slagen vaster...pff zo zie je maar weer door mijn nekpijn etc te vlug gaan doen...haastige spoed is zelden goed..

Voor zekerheid na het opruimen witte doek eronder..
En ga hem poetsen.
Gelukkig niks meer.
Daarna starten duurde weer 4 keer maar daarna liep hij...
Leek of ik een soort boink voelde steeds...

Maar bij frank bout aangedraaid, bleek mijn stuur ook los te zitten😱
Dit thuis vast gedraaid...
Maar hij vond hem goed lopen alleen iets te langzaam stationair..
En dat vijzel en ijzerslijpsel baart hem ook zorgen.
Omdat samen met dat olie wat hij uit die slang gooit toch wijst op wat A3 vorig jaar al zei....

Pff dat wordt sparen...denk ik.
Ik ga gewoon rijden dit jaar en zie wel....
We hebben na week gran canaria met gezin, meteen erna week Wales...dus hopelijk geen vertraging in Düsseldorf...gaan pas in augustus en had in februari geboekt al voor het corona meteen na mijn uitslag geen uitzaaiingen in hersens...genieten toch
Bijlagen
20200307_140442.jpg
Never Give Up💀😁
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1599
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bow »

Nou Karin het blijft wel een avontuur die motor van je. Hopelijk kun je ongehinderd genieten in Wales.
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3128
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1315 times
Been thanked: 1564 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Lekker bezig geweest Karin, je houd de moed erin ;)
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Ja ik lees nu dat er hier en daar wat fouten in staan, die foto staat niet goed,maar toen ik het wilde veranderen stond die ene die er nu staat er echt niet,die zie ik niet zelfs...zo raar,dus misschien dat een moderator het even goed kan zetten,want nu staat er onder heb ik het maar zo opgelost ipv de foto met rolmaat en foto bout voorrem nogmaals de foto van olie er aflaten.......... :? en als ik in het begin terug keek bij veranderen stond echt alles juist op zijn plek zo raar dit......
heluupppppp...

Het wordt goei weer,vanmiddag komt mijn dochter met kleine ,maar morgen gaat deze dame lekkers eens rijden...
Even dat corona uit mijn gedachte laten gaan ....zondag en gisterenochtend weer migraineaanval gehad met overgeven..
Dadelijk belt pijnpoli me op,zal toch eens zeggen dat ze maar eens daar aan wat moeten proberen te gaan doen....zodra het weer een beetje veiliger is om in een ziekenhuis te komen :girlhospik:

Normaal zeg ik brabant is het beste.........en dat is eigenlijk ook zo he hihihihi zelfs met het corona willen we ons nu uitsloven :girlwave:
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2917
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2040 times
Been thanked: 1279 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Weet ook even niet waarom de fotoos draaien.... Erop klikken en het origineel is zichtbaar!
Horizontaal gemaakt:
14C0799A-6AE7-4970-9A7A-592815941EE3.jpeg
Gerrine
25-44
25-44
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 sep 2015 11:13
Been thanked: 15 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Gerrine »

Hee Karin,
hoe is het nu eigenlijk met jou, je motor en je gezondheid...
Pure interesse. Begrijp ik dat je je motor hebt verkocht?
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Hoi @Gerrine , Ja we hebben allebei onze motors verkocht en er 1 wat nieuwere Fatboy voor terug gekocht..
De Fatboy is van 2005 maar heeft maar 8000 km gelopen,nou ja 51.. nog wat Miles,want het is een Amerikaanse motor.
Ik heb begin mei nog gereden,maar zowel alle andere keren die ik dit voorjaar al heb gereden,heel veel last van mijn nek,en daarna soms al tijdens zenuwpijnen in mijn armen en benen...
Vorig jaar had ik hier al wat last van,er is toen een mri gemaakt...
zie onderstaande mri vorig jaar mei,toen bleek al dat botten van c2 en c3 haakvorming zijn en richting mijn ruggenmerg gaan,en de boel vernauwen.
En zoals je hieronder ziet,zijn op lagere niveaus c4 to c6 in 2011 mijn wervels al eens aan elkaar vastgezet.
20190606_114353.jpg
En mijn c1 en c2 (de atlas en de draaier zijn altijd al slecht geweest,en die zorgen ervoor dat je goed je nek kunt draaien)
,ik kan soms mijn nek niet fatsoenlijk draaien,
en dat geeft problemen met name met wat ik het liefste doe bochtjes rijden.
Heb dan heel veel last van mijn nek.
Het is zo erg dat ik zelfs voortaan een spiegel op mijn fiets heb :censored: .

En nu tijdens motorrit (ook in de auto)zit ik achterop met een nekkraag op,om de grootste klappen op te vangen,ik heb nog wel zenuwpijnen daarna,vooral bij slechter wegdek.
Het was even traantjes laten en soms nog moeilijk,maar je moet kijken naar wat nog wel kan ipv wat er allemaal niet meer kan,anders wordt je gek :jaja:

Maar goed 23 juli weer mri van mijn hele wervelkolom ,en wie weet kunnen ze met het combipoli (neuroloog,orhtopeed en fysiotherapie)in Tilburg me nog helpen..

Vandaag weer uitslag van mijn longkanker gehad en wederom nog steeds alles stabiel :clap2: :yahoo: ,
over 4 maanden terugkomen,en dan vanwege de longemfyseem weer een longfunctietest doen..
Ben wel steeds zenuwachtiger voor die uitslagen,want denk dan pff 7 jaar zijn we al verder,wanneer houd het goede nieuws op???
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3128
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1315 times
Been thanked: 1564 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Blij te horen dat de uitslag goed was en dat alles stabiel blijft, steeds positief blijven denken helpt echt wel ;).

Wat betreft je nek, zoals je weet zit ik ook met dat probleem en stel de operatie steeds maar uit, nu zeker met al dat corona gedoe denk ik we doen er maar weer een jaartje bij.
Ik zit steeds met die verrekte hoofdpijn maar hoor eigenlijk te vaak mensen met nog klachten na de operatie in de nek en dan denk ik ,tja we wachten nog maar wat. Als het idem
is als met m'n rug zie ik het niet rooskleurig in want dat schuift ook telkens maar op , iedere keer een andere tussen wervel en op de duur zit gans je rug vast.

Ik hoop echt voor jou dat ze je daar in Tilburg kunnen verder helpen zodat je van die pijn af bent.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gerrine
25-44
25-44
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 sep 2015 11:13
Been thanked: 15 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Gerrine »

Jammer van je bike Karin, zat toch wel een heul mooie paint op (complimenten voor Ger).
Goed te lezen dat je je dappere en positieve instelling niet bent kwijt geraakt.
Hoewel te begrijpen mis ik je inbreng op het forum wel.
Dus al heb je geen Sportster meer ik hoop toch dat je hier nog wel actief blijft en je je belevenissen neertikt....of van je af schrijft ;) :girlstrong:
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Thanks Gerinne en moneyfor...

Ja ik weet dat het misschien niet alles helpt ,en ja in het ziekenhuis zijn ze vind ik heel voorzichtig met betreft het coronavirus,dus daar ben ik niet bang voor,ondanks dat ik natuurlijk met mijn longen kwetsbaar ben.
Als het zo moet zijn dan heb ik pech gehad,maar ben van plan om toch nog 115 te worden,dat roep ik al zolang mijn moeder en zus ook aan kanker zijn overleden op 45 en 44 jarige leeftijd..

En die hoofdpijnen herken ik ook,ik heb migraine maar denk echt dat het ook van mijn nek afkomt,
het zit altijd rechts,en vaak na motorrijden of zware boodschappen tassen tillen etc dan een aanval,
en dan moet ik spuiten anders dan gaat het zo mis dat ik overgeef en in een nog ergere hoofdpijn fase kom en soms dagen plat lig in het donker,slik ook medicatie hiervoor iedere dag en dan nog bijna iedere week een aanval...

Daarom in alle opzichten is achterop nu beter,qua medicatie ,mijn nek draaien en concentratie ,want ook dat speelt erg mee......
Heb eigenlijk jaren gereden met medicatie dat ik verzekering technisch niet verzekerd was,2 verschillende medicijnen waar gele sticker op zit..
En alhoewel het me pijn doet als ik andere ladies (van ladies on harleys ) hoor zeggen nou ik ging echt niet achterop zitten hoor,dan maar niet meer rijden.. :cry:
net alsof je dan gedegradeerd bent :( ,is mischine wel,maar ik bekijk het van de positieve kant.

Ik kan me gewoon mijn leven nog niet voorstellen zonder een motor of weg met de motor,al die geuren opsnuiven,het gevoel dat je gewoon vrij bent,die power van een motor,het geluid heerlijk.
En ja ik baal achterop wel wat,het gevoel dat ik zelf altijd fijn reed,en nu bekeken wordt als zon dame die achterop zit...
Maar ik zet het opzij,zoals ik al zei.....ik geniet toch,ik kom boven Ger uit,dus het lijkt net of ik zelf nog rijd......
Ik kan het nog niet loslaten......alhoewel ik ook achterop klachten heb,in Monschau heb ik een spuit moeten zetten omdat ik weer een migraine aanval kreeg,waarschijnlijk door het motorrijden,of de alcohol,want had sinds langere tijd weer eens weissbier gepakt een halve liter en nog een kleintje daarna,gewoon omdat ik dat lekker vind.
Had zenuwpijnen in mijn benen,maar extra snelwerkende morfine doet wonderen,en je ziet aan mij niet dat ik morfine gebruik.
Maar het maakt nu niet uit,ik zit achterop dus al heb ik extra morfine genomen en mijn concentratie is minder,of al heb ik hoofdpijn en wat pijntjes...ik hoef alleen maar te zitten en te genieten en wat rond te kijken,nou je echt draaien lukt niet echt met nekkraag maar ik zie genoeg.. en kan onderweg filmen:camera:

Maar helaas wordt ik soms meteen afgestraft,1 drankje alcohol kan ,maar anders migraine....
Soms wordt ik moedeloos van alles,zoals vandaag ik kom soms nog maar stapvoets vooruit...en dan baal ik,ik wil sporten ,ik wil dansen en springen en rennen,in mijn gedachten voel ik me nog 22 maar mijn lijf....grrrrrrr
Daarom hoop ik zo dat ik nog geholpen kan worden,want laatste tijd ook al 3 maal bij pijnpoli geweest en dat doet ook niks!!!

Maar ja mijn spreuk staat op mijn borst getatoeëerd..
NEVER GIVE UP :girlhospik: :muscle:

En natuurlijk blijf ik hier meelezen en schrijven.........heb mezelf nog niet helemaal afgeschreven :lol: :oldmen: (vond geen oude dame hahahahaha)
Nou toedeloe :zwdog:
Never Give Up💀😁
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 270 times
Been thanked: 331 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Peke »

Probeer dat Never give up vol te houden.

Succes :joehoe:
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2917
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2040 times
Been thanked: 1279 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Ja Karin, respect voor je “wil”!!!!!
💪🏾💪🏾
Redrum
200-349
200-349
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 jul 2017 00:23
Locatie: Lelystad
Has thanked: 79 times
Been thanked: 90 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door Redrum »

Wauw Karin.. petje af hoe je alles aangaat en doet..
Gebruikersavatar
roald
100-199
100-199
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2018 22:05
Has thanked: 143 times
Been thanked: 92 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door roald »

Wat een bikkel ben je! :muscle:

Heb zelf ook een nekhernia en forse nek artrose, te veel lompe dingen en brute pech, waar ik nu last van heb.
Sindsdien ook migraine helaas. maar ben er wel achter dat bij mij de fysio heel veel verlichting geeft.

Laatst zag ik weer echt veel "aura's" en schitteringen, dat betekend bij mij dat er een aanval aan zit te komen.
Medicatie onderdrukt de migraine, maar voor mijn gevoel is het alleen maar uitstellen, de migraine komt uiteindelijk terug.

Fysio werkt bij mij dus heel goed, nu echt al weken geen klachten.
Krijg ik klachten, dan maak ik een afspraak bij de fysio en kan ik er weer een tijd tegenaan.

Misschien kan een goeie fysio ook wat voor jou betekenen?
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Thanks allemaal :D
@roald heb al vanaf 2009 fysio en dryneedling,manule therapie,cupping,reflexologie,2 maal revalidatie in een revalidatiekliniek gehad ook vanwege de kanker,de zenuwziekte DVN en om om te leren gaan met pijn , noem maar op niks helpt,
zelfs de dagelijkse medicatie niet ,nu iedere week aanval en moet dan spuit zetten paracetamol helpt ook niet..
Maar woensdag MRI nek en 30 juli uitslag van mri en de EMG (heb ik vorige week gehad ) en meteen gesprek hoe nu verder met de migraine en dan wil ik botox voorstellen.....schijnt voor sommigen ook te werken,doe al met een onderzoek van lumc mee ,en voor mijn nek(en rug) hoop ik weer doorverwezen te worden naar Tilburg..
Had dit jaar expres een goedkoop pakket gepakt zonder fysio,alleen bij een ongeval dus recht erop,heb er een beetje spijt van omdat ik toen nog wel redelijk in conditie bleef ook,maar ja het jaar is weer zo voorbij ,maar weer ander pakket..
Mijn spieren verzuren gewoon meteen als ik iets inspannend moet doen,en dan daarna spierkramp en spiertrekkingen..
Maar vandaag weer achterop gezeten en weer hoofdpijn.... :(
Dus nog heel even afwachten...hopelijk doet dat wat..
Maar het belangrijkste is dat de longkanker rustig blijft toch en die blijft al zo lang stabiel :jumpy: :yahoo:
Want toch zo je het soms vergeten maar als ik de brieven lees wordt ik weer wakker,
stadium 4 ,oncologisch geen verbetering te verwachten :lmthink:
Screenshot_20200719-231958_Drive.jpg
Maar YOLO... :relax: :girlstrong:
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Even update van mijn kant,we zijn inmiddels verhuisd naar Bakel op 8 en 9 november zijn we overgehuisd,naar een dorp 20 minuten rijden van Mierlo af.
We hebben een soort van Amerikaanse bungalow,met 2 slaapkamers en nog een kleinere kamer waar Ger zijn muziek afdeling heeft staan,en ik kast met kelderstuff.
Grote huiskamer met open keuken,een grote badkamer met bad en een douche,en kast met wasmachine en droger,en klein zoldertje...
20201030_140558.jpg
Maak binnenkort wel keer wat meer fotos.

Zijn 4 weken bezig geweest om het binnen in orde te maken .
Nu moet buiten nog, een grotere stal ,nieuwe poort,de tuin etc..
We hebben nu 488m2 eigen grond rondom onze bungalow , zelfs 2 eigen parkeerplaatsen en aan zijkant plek voor in toekomst eventueel een camper,hebben wel alvast klein aanhangertje gekocht altijd makkelijk :D

Ik ben nu dus ook naar nieuw ziekenhuis gegaan,in Helmond het elkerliek,wat een fijn ziekenhuis en wat een lieve mensen.
Gebruik sinds maanden een ander dagelijks medicijn tegen de migraine,en heb zowaar veel minder aanvallen,of ik voel het aankomen pak een rizatriptan en er is niks aan de hand.
Met mijn nek ondanks het verhuizen goed,heb in de auto al die tijd de nekkraag om gehad die de orthopedische chirurg uit Tilburg mij had voorgeschreven.
20201103_172440.jpg
hmm fot is gedraaid,origneel recht??

Nu de laatste weken niet meer omgedaan,en nu weer iets meer aanvallen gehad,nek en hoofdpijn toch idee dat dat samenhangt,maar jongens voel me nadat ik nu medicatie tegen de zenuwpijnen slik stukken beter,ik slaap beter..
Hier in dit huis hoef ik minder bij te houden heerlijk :yahoo:
Ben oefeningen aan het doen om mijn nek en rug sterker te maken :girlstrong: ,en wandel veel in de bossen,en dat gaat steeds langer en ik kan steeds grotere passen zetten..
Soms daarna natuurlijk weer pijnen in de benen,maar goed te doen.
Ik wil aan mijn nieuwe huisarts voor gaan stellen om de morfine af te gaan bouwen en terug proberen te gaan naar de tramadol......want morfine en buitenland is altijd ellende met aanvragen engelse verklaring.

En ik speel toch met de gedachte om een motor te gaan kopen en te kijken of het gaat.... :girltong:
Ik heb heel de zomer jaloers naar alle motorrijders gekeken als ze voor mijn auto zaten,en achterop oke ik zie meer,maar door passiever zitten misschien juist ook weer meer last.....
Hoop zo dat het gaat ,Ger zegt huur er maar eerst 1...is misschien ook,misschien wil ik in het gedachte zo sterk,dat zodra ik weer rij en klachten heb de zin weer over gaat :?
Maar aangezien mijn moto is Never Give Up wil ik het echt gaan proberen ,ik kan niet wachten :girlcrazy:

Maar ja een sportster 1200 weer ? of toch maar een jap met minder trillingen...(een goedkoop Japannertje ,want hoe lang ik nog kan rijden?) Merk interesseert me geen moer meer.
Als ik maar redelijk goed met mijn voeten aan de grond kan, goede rechte zithouding heb,de motor weinig trillingen doorgeeft en goede vering en windbescherming heeft en betrouwbaar is.....
Motorrijden daar gaat het me om,ik kan gewoon nog niet accepteren dat het echt niet meer kan... :kweenie:

Mijn lijf gaat op en af ,om vervelend van te worden...maar stiekem zie ik mezelf weer rijden en genieten :happy:
Dus ik ben op zoek naar het juiste model,merk...... :hyper:

Hopelijk gaat het goed,dus ik ga oefeningen doen en trainen ervoor...
Half januari naar nieuwe neuroloog,en eind januari of februari weer naar longarts voor controle...
Dat corona gedoe had me wel even bang gemaakt,want stel er komt door drukte in de ziekenhuizen een zwart scenario,en ik krijg het ,dan gaan ze mijn niet meer helpen omdat er bij mij staat longkanker stadium4 terwijl ik er al 7 jaar mee leef,en gevoel heb dat ik er nog wel langer mee leef!! :D
Maar goed ik probeer op te letten maar ga gewoon bij onze vrienden op bezoek en naar de winkel etc...
Morgen is aan niemand belooft ;)

Maar ik heb zoń zin in 2021,dat corona virus krijgen we wel eronder,vaccineren ga ik uiteraard doen!! en pinkster weekend naar LA-TYKA in de Ardennen is geboekt :happy:
En hebben nog vouchers van de boottochten naar Engeland die we moeten gebruiken :girlhaha: :girlhaha:
Je moet mooie vooruitzichten hebben vind ik altijd.
Mocht het niet doorgaan krijgen we ons geld terug of voucher ...
Nou ik wens jullie allen heel erge fijne feestdagen toe..
en een Goed,Geweldig,Groots,Gelukkig maar bovenal Gezond 2021 toe
foto van ons nieuwe huisje
foto van ons nieuwe huisje
fotos vanuit ons nieuwe huisje
toedeloe Karin
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3128
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1315 times
Been thanked: 1564 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Hoi Karin, blij te horen dat alles wat onder controle is en je weer denkt aan een eigen motor !

Nog gefeliciteerd met de nieuwe woning :thumbsup: en verder zeer fijne feestdagen gewenst.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1599
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bow »

Moi Karin ,goed om te lezen dat je weer nieuwe dingen hebt om naar uit te kijken. En je motto nog hoog hebt. Never give up ,never give in. En als het niet meer gaat op de motor. Lekker achter op kruipen
Gebruikersavatar
roald
100-199
100-199
Berichten: 163
Lid geworden op: 19 feb 2018 22:05
Has thanked: 143 times
Been thanked: 92 times

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door roald »

Fijn om wat van je te lezen! Geweldig om te lezen dat je zo positief bent.
Daar heb je al zoveel mee gewonnen, kunnen een hoop mensen een voorbeeld aan nemen.
Dat 2021 een prachtig jaar moge worden voor jullie!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door roald op 25 dec 2020 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
scheurneusje
800-899
800-899
Berichten: 897
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 861 times
Been thanked: 362 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door scheurneusje »

Dankjewel,ik hoop zo dat het ook goed gaat,ik kan het wel willen,maar als ik na een slecht wegdek weer migraineaanval krijg??
Daarom op echt op zoek naar iets...mooie hobby nu in de winter toch..
Fijne dagen allemaal :friends:
Never Give Up💀😁
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2917
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2040 times
Been thanked: 1279 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door charlesb52 »

🤞🏼🤞🏼en 🦾🦾!!!
Gebruikersavatar
bendix
350-499
350-499
Berichten: 389
Lid geworden op: 21 sep 2015 22:13
Locatie: Zeist
Has thanked: 89 times
Been thanked: 124 times
Contacteer:

Re: kaatjes bike en leven....

Ongelezen bericht door bendix »

Hoi Karin, ik heb inmiddels de leeftijd dat ik iemand advies kan geven na bijna meer dan 100 motoren. De motor waar ik het meest comfortabel op heb gereden was zeer zeker geen Harley. Ik weet het, knuppel in het hoenderhok, maar een BMW is echt lekker. Zorgeloos zitten op een verstelbare seat, toch een tweecilinder en zeer betaalbaar. Hij lijkt hoog maar is het niet. Ze zijn meestal van zeikerds geweest en dealer onderhouden. Ieder schroefje werd vervangen bij een beetje roest. Ze zijn absoluut niet mooi maar ook weer wel. Ga eens kijken en er op zitten. Misschien rijden. Je zult er zeker geen spijt van krijgen. PS: de 850 is leuker dan de 1100 en goedkoper vaak.

Afbeelding

:oldmen:
www.bensbikes.nl FX1200 met Sportster voorkant
Plaats reactie