Nieuws.
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Nieuws.
Zo gauw er iets definitiefs te melden valt mbt tot SON-City 2017, dan komt het hier te staan!!
Oraniserend comité: El Tigre, Harleyfantje, Coen, MonikaMonster, BigRichard & charlesb52.
Oraniserend comité: El Tigre, Harleyfantje, Coen, MonikaMonster, BigRichard & charlesb52.
-
Benson
- 1-4

- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 okt 2016 16:07
Re: Nieuws en de gegevens.
I will be coming from the UK, hopefully with a few others too.
Once we know the dates
Once we know the dates
-
El tigre
- 100-199

- Berichten: 138
- Lid geworden op: 12 dec 2015 22:12
- Locatie: Soerendonk
- Has thanked: 99 times
- Been thanked: 43 times
Re: Nieuws en de gegevens.
Foto's. ......hihihi
Born on a Mountain, raised in a cave, bikin'and fuckin'is all i crave
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
-
nimjaefighter
- 100-199

- Berichten: 186
- Lid geworden op: 21 sep 2015 10:53
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 11 times
- scheurneusje
- 900-999

- Berichten: 916
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 882 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
Re: Nieuws.
ik mag chief in mei lenen van zijn nieuwe eigenaar (super gaaf en blij ermee) dus zeeeer waarschijnlijk kom ik jullie weer eens vervelen............... 
maar ik had me op dit bericht geaboneerd,maar GEEN mail ontvangen dat er reacties zijn geplaatst???????raar toch
toedeloe.......karin
maar ik had me op dit bericht geaboneerd,maar GEEN mail ontvangen dat er reacties zijn geplaatst???????raar toch
toedeloe.......karin
Never Give Up

- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Re: Nieuws.
Héél fijn Karin!!
Kijk ff op viewtopic.php?f=9&t=463 over de zgn notificaties die je zelf kunt instellen, succes!!
Kijk ff op viewtopic.php?f=9&t=463 over de zgn notificaties die je zelf kunt instellen, succes!!
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Re: Nieuws.
Morgen zouden we met de groep de camping nog eens bezoeken om de afspraken te maken mbt maaltijden, ontbijten etc.
Helaas moeten afzeggen in verband met de ijzelverwachting; nieuwe afspraak wordt gepland!!!!!
Helaas moeten afzeggen in verband met de ijzelverwachting; nieuwe afspraak wordt gepland!!!!!
- scheurneusje
- 900-999

- Berichten: 916
- Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
- Locatie: Bakel
- Has thanked: 882 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:
Re: Nieuws.
Vandaag weer naar Haastrecht gereden, vanuit zuid-Limburg en vanuit Gouda.......
Daar weer de traditionele keiharde onderhandelingen, time-outs, compromissen en uiteindelijk bij iedereen een tevreden gevoel
!
Impressie:
Daar weer de traditionele keiharde onderhandelingen, time-outs, compromissen en uiteindelijk bij iedereen een tevreden gevoel
Impressie:
-
Felix
Re: Nieuws.
Hoi ,ik kom samen met mijn zoon de rit mee rijden .weet het nog niet voor de BBQ ivm werk in de avond
- charlesb52
- *

- Berichten: 3497
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2522 times
- Been thanked: 1704 times
- Contacteer:


