Hallo Allemaal,
Ik ben Bonita, ben 47 jaar woonachtig in Breda.
Ik heb nog geen sportster maar wil deze asap aanschaffen vandaar dat ik ook hier wat vragen zou willen stellen.
Inmiddels er achter dat ik een 1200 wil omdat deze beter is voor wat ik wil. Mijn vriend rijd een fat bob en is lid van een motor club, dus zal vaak op de {snel}weg zitten.
Maar uit welk jaar is het beste? ik hoor berichten vanaf 2003 en andere vanaf 2004? welk jaar is dit nu en wat zijn de veranderingen die dan eventueel doorgevoerd zijn?
Ik lees graag jullie berichten en ervaringen.
Groet Bonita
nieuw lid
-
- 100-199
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 11 times
Re: nieuw lid
vanaf 2004 kwamen volgens mij de blokken in rubber gehangen op de sportster.
na 2006 kwamen de injectie blokken.
2003 heeft een frame gemonteerd blok en de meeste onderdelen zijn uitwisselbaar met alle andere sportsters vanaf 1996.
het is dus maar wat je wilt. ga je sleutelen dan zou ik voor de 2003 gaan, wel je gemak en comfort 2004.
overigens een disclaimer, ik kan heb bovenstaande uitleg uit mn hoofd opgetekend dus weet niet alle jaartallen 100 % zeker.
na 2006 kwamen de injectie blokken.
2003 heeft een frame gemonteerd blok en de meeste onderdelen zijn uitwisselbaar met alle andere sportsters vanaf 1996.
het is dus maar wat je wilt. ga je sleutelen dan zou ik voor de 2003 gaan, wel je gemak en comfort 2004.
overigens een disclaimer, ik kan heb bovenstaande uitleg uit mn hoofd opgetekend dus weet niet alle jaartallen 100 % zeker.
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2276 times
- Been thanked: 1470 times
- Contacteer:
Re: nieuw lid
Hoi Bonita, welkom hier!
Vanaf 2004 zijn ze rubber-anti-tril en rijden ze comfortabel!
Kom naar SON-City en bekijk de modellen en praat met de eigenaren en eigenaressen als je even kan!!!
Vanaf 2004 zijn ze rubber-anti-tril en rijden ze comfortabel!
Kom naar SON-City en bekijk de modellen en praat met de eigenaren en eigenaressen als je even kan!!!