SONCITY ‘26 t-shirt

SON-City #17, 2026, Landgraaf.
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 147 times

SONCITY ‘26 t-shirt

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Voor het SONCITY ‘26 heb ik n.a.v. de promo poster die ik heb gemaakt een beperkte oplage unisex limited editie t-shirts laten drukken. Mocht je er niet bij zijn geweest en wel nog een t-shirt willen hebben.

Ik heb er nog een aantal in de maten Large en XLarge - kleur zwart met witte opdruk voor de schappelijke prijs van €20 excl. verzendkosten op voorraad.

Bij interesse stuur me even een whatsapp berichtje.
Nul zes 50576996

Alex
Bijlagen
5b6d460c-eb7c-4ddc-b979-f76ee10c0c5a.jpeg
5b6d460c-eb7c-4ddc-b979-f76ee10c0c5a.jpeg (250.47 KiB) 72 keer bekeken
c3bfdc43-3ebe-4e07-be74-b8576f49fce1.jpeg
c3bfdc43-3ebe-4e07-be74-b8576f49fce1.jpeg (198.04 KiB) 72 keer bekeken
IMG_7810.png
IMG_7810.png (3.97 MiB) 72 keer bekeken
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Plaats reactie