Voor het SONCITY ‘26 heb ik n.a.v. de promo poster die ik heb gemaakt een beperkte oplage unisex limited editie t-shirts laten drukken. Mocht je er niet bij zijn geweest en wel nog een t-shirt willen hebben.
Ik heb er nog een aantal in de maten Large en XLarge - kleur zwart met witte opdruk voor de schappelijke prijs van €20 excl. verzendkosten op voorraad.
Bij interesse stuur me even een whatsapp berichtje.
Nul zes 50576996
Alex
SONCITY ‘26 t-shirt
- IRONfleX
- 100-199

- Berichten: 141
- Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
- Locatie: Rotterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 147 times
SONCITY ‘26 t-shirt
- Bijlagen
-
- 5b6d460c-eb7c-4ddc-b979-f76ee10c0c5a.jpeg (250.47 KiB) 72 keer bekeken
-
- c3bfdc43-3ebe-4e07-be74-b8576f49fce1.jpeg (198.04 KiB) 72 keer bekeken
-
- IMG_7810.png (3.97 MiB) 72 keer bekeken
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©