De foto’s, verhalen etcetera.
- charlesb52
- *

- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2528 times
- Been thanked: 1705 times
- Contacteer:
De foto’s, verhalen etcetera.
@kale indiaan was er eerst met de camper en de…… DAX!!
Freddy met de BT.
Freddy met de BT.
-
LindaT
- 100-199

- Berichten: 125
- Lid geworden op: 17 apr 2017 21:33
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 85 times
Weer thuis
Hallo allemaal,
Ik zit hier thuis weer op de bank na een lange saaie rit. De A2 was afgesloten, dus toen werd ik ongeleid naar de A73 recht naar het noorden en daarnaast via de A15 richting Rotterdam. Bij Ochten was het zo schijtzat, dat ik richting Rhenen binnendoor ben gaan rijden, via Amerongen en toen nog een stukje A12. Onderweg kwam ik nog een flinke kudde LOH tegen en 1 Zwart Schaap. Het was weer supergezellig! Sterkte voor de pechvogels en hopelijk herstelt Greg vlot.
Tot de volgende keer. Liefs, Linda
Ik zit hier thuis weer op de bank na een lange saaie rit. De A2 was afgesloten, dus toen werd ik ongeleid naar de A73 recht naar het noorden en daarnaast via de A15 richting Rotterdam. Bij Ochten was het zo schijtzat, dat ik richting Rhenen binnendoor ben gaan rijden, via Amerongen en toen nog een stukje A12. Onderweg kwam ik nog een flinke kudde LOH tegen en 1 Zwart Schaap. Het was weer supergezellig! Sterkte voor de pechvogels en hopelijk herstelt Greg vlot.
Tot de volgende keer. Liefs, Linda
- charlesb52
- *

- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2528 times
- Been thanked: 1705 times
- Contacteer:
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Geweldig weer en de hele leuke ontspannen SON-sfeer 
!
Oude bekenden plus nieuwe gezichten.
Monique en ik zijn net thuis met alle SON-spullen. Even snel wat fotootjes: Bochtjes, heuvels, drie landen, heel veel mooie tombola-prijzen van m.n. FreeSpirtits en MotorCycle Storehouse
.
Onderweg helaas valpartij… Door en met ieders hulp alles goed geregeld; een positieve clubsfeer!!
Oude bekenden plus nieuwe gezichten.
Monique en ik zijn net thuis met alle SON-spullen. Even snel wat fotootjes: Bochtjes, heuvels, drie landen, heel veel mooie tombola-prijzen van m.n. FreeSpirtits en MotorCycle Storehouse
Onderweg helaas valpartij… Door en met ieders hulp alles goed geregeld; een positieve clubsfeer!!
- Bijlagen
-
- IMG_0083.jpeg (211.6 KiB) 582 keer bekeken
-
- IMG_0059.jpeg (176.52 KiB) 588 keer bekeken
-
- IMG_0056.jpeg (160.28 KiB) 588 keer bekeken
-
- IMG_0054.jpeg (155.24 KiB) 588 keer bekeken
-
- IMG_0052.jpeg (128.52 KiB) 588 keer bekeken
- MonikaMonster
- 25-44

- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:26
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 36 times
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Een SON-weekend met SON-aanbidders... 
- Bijlagen
-
- IMG_0800.jpeg (181.21 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0803.jpeg (157.1 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0804.jpeg (100.93 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0807.jpeg (139.81 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0811.jpeg (152.21 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0815.jpeg (153.93 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0816.jpeg (177.47 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0818.jpeg (159.06 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0820.jpeg (171.67 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0821.jpeg (213.97 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0825.jpeg (183.27 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0829.jpeg (155.49 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0839.jpeg (162.98 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0844.jpeg (130.88 KiB) 550 keer bekeken
-
- IMG_0848.jpeg (118.67 KiB) 550 keer bekeken
- charlesb52
- *

- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2528 times
- Been thanked: 1705 times
- Contacteer:
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Heerlijk nagenieten van SON-City.
En een super kado van @Coen gekregen
.
Ik zie het als een kado van en voor de SON en 20 jaren Sportster Owners Netherlands.
En deze special van @kale indiaan moet gezien worden; geen Sporty, BigTwin, Japanner of Italiaan maar een échte Indian: Ben benieuwd naar de komende jaren; ik hoop op de blijvende helpende handen tijdens SON-City en natuurlijk op leden die de komende meeting willen mee-organiseren ter plaatse
.
Meld je per PB als je denkt een geschikte plek te weten en mee kunt organiseren
.
En een super kado van @Coen gekregen
Ik zie het als een kado van en voor de SON en 20 jaren Sportster Owners Netherlands.
En deze special van @kale indiaan moet gezien worden; geen Sporty, BigTwin, Japanner of Italiaan maar een échte Indian: Ben benieuwd naar de komende jaren; ik hoop op de blijvende helpende handen tijdens SON-City en natuurlijk op leden die de komende meeting willen mee-organiseren ter plaatse
Meld je per PB als je denkt een geschikte plek te weten en mee kunt organiseren
- IRONfleX
- 100-199

- Berichten: 141
- Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
- Locatie: Rotterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 147 times
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Buenas!
SONCITY’26 was weer een avontuur afgelopen weekend.
Zoals altijd weer genoten van de gezelligheid, gemoedelijke sfeer en vooral het lachen (5 kg afgevallen/ en aangekomen door hoeveelheid bier).
Veel sterkte voor Greg, die na zijn koprol in de bocht op zoek ging naar de juiste macro lens foto van nou net die ene zeldzame Drielandenpunt vlinder
- hoop dat je snel weer opknapt.
En zoals elke keer na een bezoek aan dit gezellige event. Een kleine hoeveelheid plaatjes van moi.
Benieuwd wie volgende jaar de schouders eronder zet voor SON ‘27… tot de volgende
SONCITY’26 was weer een avontuur afgelopen weekend.
Zoals altijd weer genoten van de gezelligheid, gemoedelijke sfeer en vooral het lachen (5 kg afgevallen/ en aangekomen door hoeveelheid bier).
Veel sterkte voor Greg, die na zijn koprol in de bocht op zoek ging naar de juiste macro lens foto van nou net die ene zeldzame Drielandenpunt vlinder
En zoals elke keer na een bezoek aan dit gezellige event. Een kleine hoeveelheid plaatjes van moi.
Benieuwd wie volgende jaar de schouders eronder zet voor SON ‘27… tot de volgende
Laatst gewijzigd door IRONfleX op 11 mei 2026 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
- IRONfleX
- 100-199

- Berichten: 141
- Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
- Locatie: Rotterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 147 times
- IRONfleX
- 100-199

- Berichten: 141
- Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
- Locatie: Rotterdam
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 147 times
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
… en die lètste:
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
-
MJAM-SPORTY
- 1-4

- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 feb 2021 19:06
- Been thanked: 6 times
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
ff wat foto spam van mij.
MJAM-SPORTY. aka mirri-birri of gewoon Mirjam. Was helemaal leuk het weekend. Binnenkort een x een reünie houden!? Haha alles om maar een motor rit doel te hebben.
MJAM-SPORTY. aka mirri-birri of gewoon Mirjam. Was helemaal leuk het weekend. Binnenkort een x een reünie houden!? Haha alles om maar een motor rit doel te hebben.
- Bijlagen
-
- IMG-20260508-WA0004.jpg (652.69 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260509-WA0021.jpg (778 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260510-WA0007.jpg (310.45 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260510-WA0011.jpg (226.67 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260511-WA0014.jpg (467.48 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260508-WA0010.jpg (285.2 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260508-WA0016.jpg (548.46 KiB) 376 keer bekeken
-
- IMG-20260508-WA0012.jpg (464.67 KiB) 376 keer bekeken
- charlesb52
- *

- Berichten: 3499
- Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
- Locatie: Maastricht
- Has thanked: 2528 times
- Been thanked: 1705 times
- Contacteer:
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Meer info over het “vallen” in het “alleen voor leden” subforum: viewtopic.php?t=2673&sid=55e6e7b11d5477 ... f2cbecf675
-
Grando
- 5-9

- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 sep 2015 21:31
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
Re: De foto’s, verhalen etcetera.
Mijn kleine foto bijdrage.
Thx allemaal voor weer een gezellige SON City.
Ook voor alle hulp en aandacht na mijn "val partij"
Thx allemaal voor weer een gezellige SON City.
Ook voor alle hulp en aandacht na mijn "val partij"