De foto’s, verhalen etcetera.

SON-City #17, 2026, Landgraaf.
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3499
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2528 times
Been thanked: 1705 times
Contacteer:

De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

@kale indiaan was er eerst met de camper en de…… DAX!!
Freddy met de BT.
IMG_0046.jpeg
IMG_0046.jpeg (195.54 KiB) 606 keer bekeken
IMG_0045.jpeg
IMG_0045.jpeg (195.27 KiB) 606 keer bekeken
LindaT
100-199
100-199
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 apr 2017 21:33
Has thanked: 13 times
Been thanked: 85 times

Weer thuis

Ongelezen bericht door LindaT »

Hallo allemaal,

Ik zit hier thuis weer op de bank na een lange saaie rit. De A2 was afgesloten, dus toen werd ik ongeleid naar de A73 recht naar het noorden en daarnaast via de A15 richting Rotterdam. Bij Ochten was het zo schijtzat, dat ik richting Rhenen binnendoor ben gaan rijden, via Amerongen en toen nog een stukje A12. Onderweg kwam ik nog een flinke kudde LOH tegen en 1 Zwart Schaap. Het was weer supergezellig! Sterkte voor de pechvogels en hopelijk herstelt Greg vlot.
Tot de volgende keer. Liefs, Linda
Bijlagen
20260509_223339.jpg
20260509_203914.jpg
20260509_203856.jpg
20260509_164859.jpg
20260509_101014.jpg
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3499
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2528 times
Been thanked: 1705 times
Contacteer:

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Geweldig weer en de hele leuke ontspannen SON-sfeer ❤️❤️!
Oude bekenden plus nieuwe gezichten.
Monique en ik zijn net thuis met alle SON-spullen. Even snel wat fotootjes:
IMG_0063.jpeg
Bochtjes, heuvels, drie landen, heel veel mooie tombola-prijzen van m.n. FreeSpirtits en MotorCycle Storehouse 👍🏽👍🏽.
Onderweg helaas valpartij… Door en met ieders hulp alles goed geregeld; een positieve clubsfeer!!
Bijlagen
IMG_0076.jpeg
IMG_0083.jpeg
IMG_0083.jpeg (211.6 KiB) 582 keer bekeken
IMG_0059.jpeg
IMG_0059.jpeg (176.52 KiB) 588 keer bekeken
IMG_0056.jpeg
IMG_0056.jpeg (160.28 KiB) 588 keer bekeken
IMG_0054.jpeg
IMG_0054.jpeg (155.24 KiB) 588 keer bekeken
IMG_0052.jpeg
IMG_0052.jpeg (128.52 KiB) 588 keer bekeken
Gebruikersavatar
MonikaMonster
25-44
25-44
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:26
Locatie: Maastricht
Has thanked: 62 times
Been thanked: 36 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door MonikaMonster »

Een SON-weekend met SON-aanbidders... :thumbsup:
Bijlagen
IMG_0800.jpeg
IMG_0800.jpeg (181.21 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0803.jpeg
IMG_0803.jpeg (157.1 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0804.jpeg
IMG_0804.jpeg (100.93 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0807.jpeg
IMG_0807.jpeg (139.81 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0811.jpeg
IMG_0811.jpeg (152.21 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0815.jpeg
IMG_0815.jpeg (153.93 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0816.jpeg
IMG_0816.jpeg (177.47 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0818.jpeg
IMG_0818.jpeg (159.06 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0820.jpeg
IMG_0820.jpeg (171.67 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0821.jpeg
IMG_0821.jpeg (213.97 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0825.jpeg
IMG_0825.jpeg (183.27 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0829.jpeg
IMG_0829.jpeg (155.49 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0839.jpeg
IMG_0839.jpeg (162.98 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0844.jpeg
IMG_0844.jpeg (130.88 KiB) 550 keer bekeken
IMG_0848.jpeg
IMG_0848.jpeg (118.67 KiB) 550 keer bekeken
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3499
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2528 times
Been thanked: 1705 times
Contacteer:

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Heerlijk nagenieten van SON-City.
En een super kado van @Coen gekregen 🙏🏾.
Ik zie het als een kado van en voor de SON en 20 jaren Sportster Owners Netherlands.
IMG_0100.jpeg
En deze special van @kale indiaan moet gezien worden; geen Sporty, BigTwin, Japanner of Italiaan maar een échte Indian:
IMG_0048.jpeg
IMG_0048.jpeg (150.69 KiB) 545 keer bekeken
Ben benieuwd naar de komende jaren; ik hoop op de blijvende helpende handen tijdens SON-City en natuurlijk op leden die de komende meeting willen mee-organiseren ter plaatse 🤞🏼🤞🏼.
Meld je per PB als je denkt een geschikte plek te weten en mee kunt organiseren 🌷.
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 147 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Buenas!

SONCITY’26 was weer een avontuur afgelopen weekend.
Zoals altijd weer genoten van de gezelligheid, gemoedelijke sfeer en vooral het lachen (5 kg afgevallen/ en aangekomen door hoeveelheid bier).

Veel sterkte voor Greg, die na zijn koprol in de bocht op zoek ging naar de juiste macro lens foto van nou net die ene zeldzame Drielandenpunt vlinder ;) - hoop dat je snel weer opknapt.

En zoals elke keer na een bezoek aan dit gezellige event. Een kleine hoeveelheid plaatjes van moi.

Benieuwd wie volgende jaar de schouders eronder zet voor SON ‘27… tot de volgende ✌️
Bijlagen
IMG_7594.jpeg
IMG_7591.jpeg
IMG_7590.jpeg
IMG_7583.jpeg
IMG_7581.jpeg
IMG_7573.jpeg
IMG_7571.jpeg
IMG_7570.jpeg
IMG_7562.jpeg
IMG_7559.jpeg
IMG_7549_SnapseedCopy.jpeg
IMG_7539.jpeg
IMG_7532.jpeg
IMG_7508.jpeg
Laatst gewijzigd door IRONfleX op 11 mei 2026 07:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 147 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door IRONfleX »

Next in line…
Bijlagen
IMG_7675.jpeg
IMG_7674.jpeg
IMG_7670.jpeg
IMG_7670.jpeg (1001.27 KiB) 471 keer bekeken
IMG_7667.jpeg
IMG_7660.jpeg
IMG_7655.jpeg
IMG_7651.jpeg
IMG_7645.jpeg
IMG_7636.jpeg
IMG_7629.jpeg
IMG_7623.jpeg
IMG_7618.jpeg
IMG_7611.jpeg
IMG_7605.jpeg
IMG_7605.jpeg (909.31 KiB) 471 keer bekeken
IMG_7596.jpeg
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
Gebruikersavatar
IRONfleX
100-199
100-199
Berichten: 141
Lid geworden op: 23 sep 2015 20:30
Locatie: Rotterdam
Has thanked: 3 times
Been thanked: 147 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door IRONfleX »

… en die lètste:
Bijlagen
IMG_7728.jpeg
IMG_7727.jpeg
IMG_7726.jpeg
IMG_7725.jpeg
IMG_7708.jpeg
IMG_7706.jpeg
IMG_7705.jpeg
IMG_7704.jpeg
IMG_7702.jpeg
IMG_7699.jpeg
Sportster Owners * Ride it - Like they Stole it! ©
MJAM-SPORTY
1-4
1-4
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 feb 2021 19:06
Been thanked: 6 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door MJAM-SPORTY »

ff wat foto spam van mij.
MJAM-SPORTY. aka mirri-birri of gewoon Mirjam. Was helemaal leuk het weekend. Binnenkort een x een reünie houden!? Haha alles om maar een motor rit doel te hebben.
Bijlagen
IMG-20260508-WA0004.jpg
IMG-20260508-WA0004.jpg (652.69 KiB) 376 keer bekeken
20260508_224518.jpg
20260508_224937.jpg
IMG-20260509-WA0021.jpg
IMG-20260509-WA0021.jpg (778 KiB) 376 keer bekeken
IMG-20260510-WA0007.jpg
IMG-20260510-WA0007.jpg (310.45 KiB) 376 keer bekeken
IMG-20260510-WA0011.jpg
IMG-20260510-WA0011.jpg (226.67 KiB) 376 keer bekeken
IMG-20260511-WA0014.jpg
IMG-20260511-WA0014.jpg (467.48 KiB) 376 keer bekeken
20260510_084315.jpg
20260509_084240.jpg
20260508_185948.jpg
20260508_183317.jpg
20260508_152404.jpg
IMG-20260508-WA0010.jpg
IMG-20260508-WA0010.jpg (285.2 KiB) 376 keer bekeken
IMG-20260508-WA0016.jpg
IMG-20260508-WA0016.jpg (548.46 KiB) 376 keer bekeken
IMG-20260508-WA0012.jpg
IMG-20260508-WA0012.jpg (464.67 KiB) 376 keer bekeken
LindaT
100-199
100-199
Berichten: 125
Lid geworden op: 17 apr 2017 21:33
Has thanked: 13 times
Been thanked: 85 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door LindaT »

American Sunday in Zundert dan maar?
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 3499
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2528 times
Been thanked: 1705 times
Contacteer:

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Meer info over het “vallen” in het “alleen voor leden” subforum: viewtopic.php?t=2673&sid=55e6e7b11d5477 ... f2cbecf675
Grando
5-9
5-9
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2015 21:31
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: De foto’s, verhalen etcetera.

Ongelezen bericht door Grando »

Mijn kleine foto bijdrage.
Thx allemaal voor weer een gezellige SON City.
Ook voor alle hulp en aandacht na mijn "val partij"
Bijlagen
IMG20260519184633.jpg
IMG20260519184821.jpg
IMG20260519184919.jpg
IMG20260509122047.jpg
IMG20260509122113.jpg
IMG20260509122203.jpg
IMG20260509122236.jpg
IMG20260509122244.jpg
IMG20260509144936.jpg
Plaats reactie