https://topgear.nl/autonieuws/harley-da ... ts-vinden/
En dat is helemaal geen toekomst muziek, in Gent zijn ze nu na de auto al bezig met bromfietsen op benzine te weren in sommige zones, volgende stap is de motorfiets.Patman schreef: 21 jan 2023 14:03 Dat we die kant op gaan is te verwachten. Wat ook te verwachten is dat ze ‘onze’ benzinebrommers gaan weren in zones. Die zones worden alleen maar meer, dus kun je er straks nog niet mee rijden….
Heb je er al mee gereden ?Follo64 schreef: 12 nov 2023 14:43 Iemand al ervaring met de lifewire? Ik weet het niet hoor. De hele beleving van het motorrijden is er niet meer toch?
Er staat een test in de motor 73 over de live wire 2.0Follo64 schreef: 12 nov 2023 14:43 Iemand al ervaring met de lifewire? Ik weet het niet hoor. De hele beleving van het motorrijden is er niet meer toch?
Vind ik persoonlijk gewoon onzin, motorrijden is niet alleen wat lawaai maken maar je ook op een makkelijke manier kunnen verplaatsen zonder in een kooi 'auto' genaamd te gaan zitten om dan netjes met de rest in de rij mee aan te schuiven in de file. RER is al een elektrisch model met schakel mogelijkheden dus.... De fiets kan een oplossing zijn maar ik zie je niet enkele honderden km's gaan rondbollen .Follo64 schreef: 15 nov 2023 11:00 Nee, ik heb er nog niet mee gereden! Ik begrijp de transitie die gaande is, maar de funfactor van het motor rijden zit ook in het bedienen van de motor. Als ik de reguliere motorbike niet meer mag rijden, ga ik wel fietsen. Nee, dan stop ik er per direct mee!![]()
![]()
We kunnen hele discussies houden, maar jouw eerste zin geeft precies aan waar deze om gaat en daarom hoeven wij elkaar niet van onzin te betichten.