Misschien kan er dan iets georganiseerd worden, en met het SON weekend in mei is het prettig als je alwaar leden kent

Dus ik zou zeggen lijkt het je wat laat dan een berichtje achter.
groet,
Frans
Oldtimerdag Tzummarum? Komen zowiezo al veel Harley rijders ff kijken.Blerf schreef: 10 jun 2023 09:54 Als er nog belangstelling voor is wil ik binnenkort een datum prikken om eens in het noorden wat te gaan doen.
Zelf zit aan een plek te denken waar we een bakkie kunnen doen en eens van gedachten kunnen wisselen.
Ik zou zeggen gooi maar wat in de groep.![]()
Bestaat dat nog ? kom laats in een winkel en koop iets van nog geen 10€ en wil cash betalen, nou meneer dat gaat niet meer, we aanvaarden enkel nog betalingen met kaart sinds corona. Ik zeg ja , dat was de hele opzet van dat gedoe natuurlijk, ik zeg geen cash geen verkoop, de groeten
Je zal het niet geloven maar ik heb m,n hele leven alleen nog maar contant betaald,ook tijdens die corona onzin niet,gebruik nooit een bankpas. Gelukkig is mijn vrouw wat moderner,ik loop nu toch wel erg vaak ergens tegenaan,zoals zonder benzine komen te staan ja.MoneyFor schreef: 21 aug 2023 08:36Bestaat dat nog ? kom laats in een winkel en koop iets van nog geen 10€ en wil cash betalen, nou meneer dat gaat niet meer, we aanvaarden enkel nog betalingen met kaart sinds corona. Ik zeg ja , dat was de hele opzet van dat gedoe natuurlijk, ik zeg geen cash geen verkoop, de groeten![]()
Ik geloof je, ben van dezelfde mening, heb ook nooit een bankpas bij en als je dat zegt bekijken ze je vol ongeloof, laatst zei er nog iemand je kan ook metrotboer schreef: 22 aug 2023 09:19 Je zal het niet geloven maar ik heb m,n hele leven alleen nog maar contant betaald,ook tijdens die corona onzin niet,gebruik nooit een bankpas. Gelukkig is mijn vrouw wat moderner,ik loop nu toch wel erg vaak ergens tegenaan,zoals zonder benzine komen te staan ja.Ga,ook daarom, graag naar Duitsland,doet 80% alles nog met contant geld.
Voor mij prima,voor jou wel een end om....komend vanaf Lemmer tank ik in Sneek toch al,bij de bp ,vlak voor de snelweg.Blerf schreef: 22 aug 2023 21:05 Een ontmoetingsplek zou in Sneek kunnen... bij een HD zaak daar kan tevens een bakkie genuttigd worden..kosteloos
Niet veel animo,vergeet het tussenpunt dus maar,vertrek hier ongeveer om half 8 hoop er dan tussen 9 en half 10 te zijn. K zie je daar dan misschien wel Blerf!