Beeline Moto navigatiesysteem

Tips, tests, theorie & praktijk uit de wereld van Garmin, TomTom, GoPro en familie.
Fonti
5-9
5-9
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 nov 2021 19:54
Has thanked: 20 times
Been thanked: 8 times

Beeline Moto navigatiesysteem

Ongelezen bericht door Fonti »

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijd opzoek naar een navigatiesysteem en ben door het geweldige algoritme van Google op een advertentie terechtgekomen van de “Beeline Moto navigatiesysteem”. Ziet er mooi, veilig en duidelijk uit met weinig poespas waardoor minder afleiding van de weg. Hij laad snel op en de accu duur vind ik redelijk maar dit komt met name omdat hij de gps van je mobiel gebruikt. Je mobiel zal je dus waarschijnlijk wel aan de lader moeten hangen.

Is er iemand hier die ervaring heeft met deze nieuwe gadget?

Fijne dag allemaal!
:happy:
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1319 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Beeline Moto navigatiesysteem

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Op het KTM forum was dit ook al eens besproken door iemand die dit in zijn bezit had. Zijn ervaring was dat het goed werkte maar toch de combinatie van telefoon samen met de Beeline op z'n stuur had staan. Enkel de Beeline zou voor hem onvoldoende duidelijk zijn geweest omdat je met de motor en de snelheid die daar mee gepaard gaat teveel aandacht moet schenken aan die pijltjes. Niet mijn ervaring, schrijf gewoon maar iemand anders zijn ervaring neer .
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
rotboer
100-199
100-199
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 jul 2016 20:20
Locatie: rijssen
Has thanked: 144 times
Been thanked: 49 times

Re: Beeline Moto navigatiesysteem

Ongelezen bericht door rotboer »

Op Motor-Forum staat een heel topic over het Beeline gps apparaat. Zijn nogal wat mensen bij die er veel kennis van hebben.
Plaats reactie