Hoi allemaal!

De FOTOGALERIJ en de persoonlijke verhalen van de leden!
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

Re: Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door brede aap »

Mooi introverhaal, welkom.
Ik heb een beetje tzelfde motorsoortverleden en al 14 jaar de sportster.
Raymondo
10-24
10-24
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2022 06:43
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door Raymondo »

choco schreef: 06 feb 2022 19:34
Goede gedachte. Ik probeer mijn eigenbouw ook zo origineel mogelijk te houden :lollig:
:lol: Ja, aan andere kant lijkt me het wel heel leuk om zelf iets moois te maken, maar dan wel ls 2de erbij project en die mogelijkheid heb ik nog niet gehad, dus als ik er 1 moet kiezen dan zo orgineel mogelijk, al vind ik dit soort zelfbouw ook altijd erg mooi, net kunstwerkjes sommige ( o ja, uiteindelijk ga ik mss wel voor zo'n sissybar, ijzere buis zonder kussens, altijd handig voor bagage mee te nemen)

Toegevoegd in 6 minuten 21 secondes:
brede aap schreef: 06 feb 2022 22:37
Ik heb een beetje tzelfde motorsoortverleden en al 14 jaar de sportster.
daar gaan we voor minimaal nog 14 jaar op de sportster!
Als mn neven (de zoons van mijn broer waar ik altijd mee rij) dit lezen zullen ze op basis van de herintreders periode na de lange pauze zggen "ja ja 14 maanden langer niet" omdat ik laatste paar nog al eens geswitcht ben, wat ik voor heen nooit gedaan heb.
Bijlagen
581981.jpg
brede aap
100-199
100-199
Berichten: 189
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:12
Has thanked: 7 times
Been thanked: 58 times

Re: Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door brede aap »

You snitched'? No, switched :D

Mooi fotootje ! O dat zijn jouw wensen begrijp ik. Dat had ik ook ooit zo die wensen. "scandinavische stijl' vond ik leuk. Maar ondanks dat het mooi is om te zien, blijft het in vergelijk met originele basis primitief om mee te rijden (klein tankje), heuppositie/rugklachten, slecht sturen. Als motor voor erbij, maar niet als je langere stukken gaat rijden, zo zie ik het nu.
Raymondo
10-24
10-24
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2022 06:43
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Hoi allemaal!

Ongelezen bericht door Raymondo »

o nee, niet mijn wensen foto, meer wat ik ook zou leuk vinden als motor erbij, idd onpraktisch, als ik dus moet kiezen alleen een standaard fabriek-af-motor.

groeten

Raymond
Plaats reactie