RC roadster schreef: 15 mei 2021 17:53
@MoneyFor Heb jij weet of je dit kan uitschakelen,... ? Die functie van die automatische uitschakelen van u pinkers bij het uitkomen van een bocht. voorbeeld sw aanpassing ? Ik vindt dit zeer vervelend en zit er altijd mee te vechten tijdens rijden.
Helaas denk ik dat dit niet mogelijk is, wat jij vervelend vind, vind ik handig

ik heb al als gek aan het zoeken geweest om dit op mijn Ribelle te kunnen installeren want met de Harley's en Goldwing ben ik dit gewend en verwend denk ik. Als ik met de Ribelle rijd merk ik op dat ik telkens vergeet deze uit te schakelen, er zijn toestelletjes op de markt die het mogelijk maken om de pinkers automatisch uit te schakelen maar helaas werken geen van allen op de Ribelle.
RaymonR schreef: 15 mei 2021 09:59
De sportster is uit 2004.
Een weerstand er tussen is wellicht het makkelijkst te testen.
Zijn deze bij een autozaak te koop en is dit een kwestie van draad knippen en weerstand er tussen?
Mvg Raymon
Inderdaad tussen de draad te plaatsen maar juist daarom vind ik het net zo makkelijk om het met je oude pinker te testen, gewoon even mee tussen de draad van je nieuwe pinker aansluiten en plak dat ding even vast met duck tape ofzo, test even en je weet het zonder op zoek te gaan naar de juiste weerstand. Normaal ga je die weerstand wel in een autoshop vinden of online met hopen maar je moet dan weer de juiste weerstand vinden. Normaal moet je dit wel uitrekenen hoeveel ohm je nodig hebt, verschil tussen de nieuwe leds en de oude lamp, stel je koopt naar willekeur een weerstand dan kan je test nog op niets uitdraaien en met je pinker gaat dit minimaal afwijken te samen met de nieuwe pinker, ik zou dat doen.
Dit schema zou moeten overeenstemmen met jouw motor als ik me niet vergis