Simon Tank Covers

Welke extra's voor je motor, kleding, helmen, niet horend bij de andere technische forums.
Mats
50-99
50-99
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 okt 2020 09:52
Has thanked: 27 times
Been thanked: 54 times

Simon Tank Covers

Ongelezen bericht door Mats »

Ik kwam dit tegen op instagram, vroeg mij af of iemand dit eens heeft geprobeerd? Of in het echt heeft gezien.

Zit zelf te denken over andere kleur tank, alleen vind zonde om een perfecte originele hier voor op te offeren,
Vraag me af hoe dit zit met trillingen e.d

Vraagt ongeverfd: €219 en in 1 kleur €279 en metallic €319
Dit inclusief verzenden vanuit Duitsland.


https://youtu.be/7V_Z0qUVmdA
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Simon Tank Covers

Ongelezen bericht door RC roadster »

Mats schreef: 26 jan 2021 14:57 Zit zelf te denken over andere kleur tank, alleen vind zonde om een perfecte originele hier voor op te offeren,
Vraag me af hoe dit zit met trillingen e.d
We iets leuk, maar ja, ... wat je zegt he ,.... de trillingen.
Dat ga je maar pas weten als eentje gekocht hebt, vrees ik,... ;-). Maar Ik denk nu wel dat de opzet tank wel vast gaat blijft zitten met de tankdop. En ook door den doek dat ze binnen in gebracht hebben.
Maar dat dit geen schuurschade (originele tank) gaat maken doordat er vuil tussen den doek en tank komt zou ik toch geen garantie op geven. En ik denk zelfs door de trillingen dat je uwe originele tank na een tijd wat mat gaat maken,... .
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Simon Tank Covers

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Heb zelf nog een "t-shirt" liggen voor de benzinetank, heb dit gekocht op maat gemaakt voor de 48, is handig om je motor als getaway voertuig te
gebruiken en achter de hoek de kleur terug te veranderen.... oh ja je nummerplaat moet je natuurlijk ook ff afdekken :lol:


Hier zit die op m'n 48, heeft een perfecte pasvorm en je kan de benzinedop gewoon gebruiken en krast niet.
IMG_4708 [].JPG
IMG_4714 [].JPG
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Plaats reactie