Verlichting in een sissybar

Ontsteking, verlichting en meer...Van accu tot zekering!
OzgurP
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 dec 2020 23:23

Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door OzgurP »

Hoi hoi,

Ik zat er aan te denken om mn achterverlichting te vervangen en het lijkt me wel mooi om de verlichting in mn sissybar te plaatsen.

Vroeg me af of iemand dat al heeft laten doen. En of jullie iemand kennen die dit voor mij zou kunnen maken. Het gaat dan om knipperlicht en remlicht.

Thx :)
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door EasyWim »

Ik ken iemand die grote letters HD uit 10mm dik aluminium had gemaakt en daarna mooi gepolijst. Hij had heel veel gaatjes in de letters geboord en daar een soort kleine kerstledlampjes in gestoken. In het donker zag je de letters HD helemaal rood als soort van achterlicht. E-keur heeft het natuurlijk niet maar mooi was het wel :mrgreen:
OzgurP
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 dec 2020 23:23

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door OzgurP »

Haha ok dan zou hij dit ook vast wel kunnen. Waar woont deze persoon dan?

Gr
Oz
Gebruikersavatar
EasyWim
800-899
800-899
Berichten: 837
Lid geworden op: 21 sep 2019 21:16
Locatie: Purmerend (NL)
Has thanked: 621 times
Been thanked: 460 times

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door EasyWim »

OzgurP schreef: 23 jan 2021 22:55 Haha ok dan zou hij dit ook vast wel kunnen. Waar woont deze persoon dan?

Gr
Oz
Dat doet hij helaas niet meer, het is slechts een ideetje voor als je iets unieks wilt hebben ;)
Gebruikersavatar
RC roadster
700-799
700-799
Berichten: 796
Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
Locatie: Affligem Belgium
Has thanked: 424 times
Been thanked: 400 times

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door RC roadster »

Ik weet nu niet of dit haalbaar is voor uwe sissybar,... . Is wel 19cm lang,... . Maar alles zit er in en het zou flexibele zijn :think: ,... . Ik denk wel niet dat je dit kunt inkorten,... omdat je met die pinker zit .

zie link https://www.ezrider.nl/product/flexibel ... rbi-senda/

En dit bestaat ook,... . Ik heb dit op de mijne gemonteerd,... (Wel met wat aanpassings-werken,... want dit past niet op een roadster omdat deze een extra steun hebben achteraan voor de passagier,... den HD dealer zei tegen mij "gewoon de steun weg laten" ,... Ik heb het doen passen door wat slijp werken toe te passen aan de ijzeren steun en de behuizing van het derderemlicht.) . misschien is dit wel iets voor u ,... . is wel zonder de pinkers,... . Maar ik ben ze wel al tegen gekomen met pinker in gebouwd . Maar die vindt ik momenteel niet terug .
https://www.harliepleats.nl/lighting/ch ... sportster/ Je kan ze ook goedkoper vinden,... .

Heb ze gevonden ,... weet wel niet welke kwaliteit dat het is he . https://nl.aliexpress.com/item/10050019 ... web201603_
Bijlagen
IMG_5197.PNG
Gebruikersavatar
MoneyFor
3000+
3000+
Berichten: 3130
Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
Locatie: Heusden - België
Has thanked: 1320 times
Been thanked: 1568 times
Contacteer:

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door MoneyFor »

Heb nog enkele van die flexibele liggen, kan je aardig plooien maar inkorten gaat niet echt, ik heb die in spatborden gekleefd van de Softails zoals een Breakout enz...
Heb er trouwens zo ene in gebruik op m'n quad als extra stoplicht dat 5x flasht dan 3x en dan blijft branden tot je de rem lost en terug inknijpt, ze vallen goed op.
Zal ze eens opzoeken en foto van maken, zijn iets anders dan die van RC's link.
Klik de foto voor "My Bikes Website"
Afbeelding
Gebruikersavatar
choco
200-349
200-349
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 jan 2021 09:26
Locatie: Bovenkarspel
Has thanked: 451 times
Been thanked: 170 times

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door choco »

Op mijn vorige chopper had ik 2 achterlichten met de functies achterlicht/remlicht/knipperlicht via een electronische module.
https://www.signaldynamics.com/01006
Er zit zelfs een load equaliser bij voor je knipperlichtautomaat.
Daardoor zaten er achterop mijn chopper alleen 2 ledlampjes. Je hebt dus alleen lampen met 1 functie (remlicht) nodig voor alles.
Keep the rubber side down
OzgurP
10-24
10-24
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 dec 2020 23:23

Re: Verlichting in een sissybar

Ongelezen bericht door OzgurP »

Heb niet echt goede ervaring met die flexibele strips. Heb 2 verschillenden op mijn vorige camera er geplaatst maar beide keren vielen er lichtjes uit na een tijdje helaas.

Maar thx iid voor het meedenken :)
Plaats reactie