vakantie/ lange ritten met de sportster.

Plaats hier je alledaagse berichten. Post your common messages here.
Liisaa07

vakantie/ lange ritten met de sportster.

Ongelezen bericht door Liisaa07 »

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier :D Ik ben Lisa en heb sinds vorig jaar mijn rijbewijs en mijn custom sportster 883.
Ik rijd er al een tijdje op rond maar merk dat ik de snelweg niet echt comfortabel vind. Het is hard werken qua houding en ik krijg last van mijn nek en rug.
Ik vroeg me af of andere dat ook hebben of dat het wennen is? Mijn motor heeft een kleine apehanger en forword controles ik hoorde dat dit voor je houding ook niet echt ideaal is.

Daarnaast zou ik wel eens met mijn vriend die een Road Glide heeft op vakantie met de motor willen, te beginnen met weekendjes gewoon. Maar hoe doe je dat met bagage op een sportster? Behalve een tas op je rug en een klein leer tasje wat ik op de motor heb zou ik het niet weten.... ik lees weleens dat mensen op een sportster naar Spanje gaan en ik denk dan alleen maar HOE DAN??

Bedankt voor het lezen :thumbsup:
Peke
Moderator
Moderator
Berichten: 1164
Lid geworden op: 23 sep 2015 06:15
Has thanked: 271 times
Been thanked: 331 times

Re: vakantie/ lange ritten met de sportster.

Ongelezen bericht door Peke »

Sissy bar met een bagage rekje er voor?

We zijn gek op foto's dus als je je even opnieuw voorstelt in het juiste subforum kun je misschien ook een paar foto's plaatsen :clap2:
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: vakantie/ lange ritten met de sportster.

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Hoi Lisa, tig maal naar Spanje met de Sportster geweest!!
De UK hélemaal, afgelopen jaar nog naar midden Italië....

Het is te doen, wel werken.... Voor mij is 115-120 km/u een mooie kruissnelheid.
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: vakantie/ lange ritten met de sportster.

Ongelezen bericht door bow »

De juiste houding is verschillend per persoon. Mijn vrouw kan ook niet op een monstet rijden zonder klachten , ik krijg last als ik op een all road zit. Dat is gewoon uit proberen wat je fijn vind rijden. Zij rijd nu een scrambler zonder klachten en ik een dikke cruiser. Geen Harley's . Maar verder kijken kan geen kwaad. Er is zoveel moois te koop. Maar je kan je Sportster zo gaan ver bouwen dat ie wel fijn zit. Kan allemaal
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: vakantie/ lange ritten met de sportster.

Ongelezen bericht door bow »

Ik dacht dat ik wat misten. Maar de topic is dubbel. Nu snap ik het. Met foto en zonder :flag:
Plaats reactie