Ik heb Vance and Hines Shortshots op mijn 48 en die zijn nogal rumoerig.
Volgens mijn vrouw zouden de buren ook gelukkiger worden van wat demping...........

Wellicht dat iemand nog een set heeft die hij/zij niet (meer) gebruikt.
Volgens de website van V&H moet je 51 mm hebben toch?
Inderdaad merkwaardig, was het speciale dempingdoek ? wat ook wil werken is de zachte Rockwool, is enkel wel snel aan vervanging toethe whistler schreef: 10 apr 2020 18:11 Ik had er doek omheen getrokken maar toen ging ie juist meer geluid maken. Klinkt raar en is onlogisch maar hij ging een vies scherp/schel/hoog knetter geluid maken. Komt waarschijnlijk door de schotten die erin zitten?
Inderdaad merkwaardig, was het speciale dempingdoek ? wat ook wil werken is de zachte Rockwool, is enkel wel snel aan vervanging toeMoneyFor schreef: 10 apr 2020 18:30 [quote="the whistler" post_id=14440 time=<a href="tel:1586535064">1586535064</a> user_id=164]
Ik had er doek omheen getrokken maar toen ging ie juist meer geluid maken. Klinkt raar en is onlogisch maar hij ging een vies scherp/schel/hoog knetter geluid maken. Komt waarschijnlijk door de schotten die erin zitten?
Ik denk dat het doek (en de dempers) ook even de tijd nodig heeft om goed vies te worden. Bij mij veranderde het uitlaat geluid langzaam gedurende de eerste maanden. Hij is nu ook iets stiller ten opzicht van het begin.the whistler schreef: 12 apr 2020 01:38 Was speciaal dempingsmateriaal voor uitlaten. Zonder doek kan het uitlaatgas door de geperforeerde pijp en met doek moet het meeste door het pijpje met de schotten erin ik denk dat daar de oorzaak ligt? Of ik had het doek misschien te strak en te dik eromheen gewikkeld ?
Zijn van RVS en mooi solide.MoneyFor schreef: 11 mei 2020 14:22 Zien er zeer deftig gemaakt uit.
Zijn ze in RVS ? en komt er nog een doek rond op het achterste gedeelte ?