Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Onzinnige en niet-motorpraat.
Gebruikersavatar
lopezdijkstra
25-44
25-44
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 sep 2015 00:21

Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door lopezdijkstra »

"Het scootmobiel SE model van Afikim is een stoere scootmobiel met "Harley" look."


http://link.marktplaats.nl/m850151992

Afbeelding
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door bow »

Ja kan zo bij Bar praat :lol:
Gebruikersavatar
charlesb52
*
*
Berichten: 2921
Lid geworden op: 19 sep 2015 11:15
Locatie: Maastricht
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 1287 times
Contacteer:

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door charlesb52 »

Idd heel mooi alternatief voor als ik echt oud ben, hahaha!
En ff naar barpraat verplaatst ;) .
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door scheurneusje »

helaas is het bij mij al zover ,kan niet meer ver lopen................maar ik kan de scootmobiel niet echt op pimpen,want huur hem van de gemeente :cry: :cry:
ook motorrijden is helaas afgelopen,kan mischien nog wel achterop bij Ger als ik geen last krijg...
Waren nu op zoek gegaan naar een buscamper,maar die zijn ook duur en best groot om bij de buren voor de deur overlast te veroozaken,terwijl we hem mischien maar 2 keer per jaar daadwerkelijk als camper zullen gaan gebruiken....dus soms zit het mee en soms zit het tegen in het leven..
Maar het goede nieuws is dat ik er nog steeds ben,slik wel echt allerlei rommel,prednison nog steeds,chemopil,morfine ,en tegen de zenuwpijn lyrica...en dan voor bijwerkingen ,vitamine d,tablet tegen botontkalking,en tegen maagzuur ...en niet te vergeten 2 maal daags puffers voor mijn longen.......

dus ik kijk naar die foto van die scootmobiel van shit ,is grapig,maar ik heb er nu echt al eentje.............bah bah wil gewoon motorrijden....

maar goed ,niet kniezen,niet zeuren,iets anders zoeken.......................
zijn er stickers voor op te pimpen ,die ik makkelijk weer van scootmobiel af zou kunnen halen??


groetjes scheurneusje (16 km per uur met de wind mee haal ik wel 17 km hihihihihi)
Never Give Up💀😁
Felix

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door Felix »

geniet van ieder moment. de kinderen kleinkinderen en probeer er nog het mooiste uit te halen
Gebruikersavatar
Kees
200-349
200-349
Berichten: 345
Lid geworden op: 21 sep 2015 21:49
Locatie: West Brabant
Has thanked: 3 times
Been thanked: 64 times
Contacteer:

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door Kees »

scheurneusje schreef: zijn er stickers voor op te pimpen ,die ik makkelijk weer van scootmobiel af zou kunnen halen??
Plasti dip?
Is er ook in spuitbussen.

Blijf genieten van alles waar je ook maar een beetje van kunt genieten.
chief
45-49
45-49
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 sep 2015 20:30
Been thanked: 1 time

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door chief »

scheurneusje schreef:helaas is het bij mij al zover ,kan niet meer ver lopen................maar ik kan de scootmobiel niet echt op pimpen,want huur hem van de gemeente :cry: :cry:
ook motorrijden is helaas afgelopen,kan mischien nog wel achterop bij Ger als ik geen last krijg...
Waren nu op zoek gegaan naar een buscamper,maar die zijn ook duur en best groot om bij de buren voor de deur overlast te veroozaken,terwijl we hem mischien maar 2 keer per jaar daadwerkelijk als camper zullen gaan gebruiken....dus soms zit het mee en soms zit het tegen in het leven..
Maar het goede nieuws is dat ik er nog steeds ben,slik wel echt allerlei rommel,prednison nog steeds,chemopil,morfine ,en tegen de zenuwpijn lyrica...en dan voor bijwerkingen ,vitamine d,tablet tegen botontkalking,en tegen maagzuur ...en niet te vergeten 2 maal daags puffers voor mijn longen.......

dus ik kijk naar die foto van die scootmobiel van shit ,is grapig,maar ik heb er nu echt al eentje.............bah bah wil gewoon motorrijden....

maar goed ,niet kniezen,niet zeuren,iets anders zoeken.......................
zijn er stickers voor op te pimpen ,die ik makkelijk weer van scootmobiel af zou kunnen halen??


groetjes scheurneusje (16 km per uur met de wind mee haal ik wel 17 km hihihihihi)

kut om te horen zeg...

camperbusje kan je een VW T3 nemen (benzine, zodat je goedkoop in de overgangsregeling kan) . niet als camper laten keuren maar personenbus en keukenblok verwijderbaar maken. auto eruit gooien en het busje als dagelijkse bak gebruiken. als het tijd voor vakantie is keukenblok erin gooien en lekker op vakantie gaan!
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door scheurneusje »

sorry voor mijn late reactie........het vreemde is dat ik notificaties heb aangezet,maar krijg dus geen mail??????

We hebben camperbusje idee uit ons hoofd gezet,na overleg met de buren...
We hebben namelijk sinds kort een invalidenplaats voor de deur,en is meer voor hun duer eigenlijk en ik zou ook niet altijd tegen zon bus aan willen kijken..
en er nogmaals over nagedacht te hebben,voor die paar keer per jaar dat we dat zullen gebruiken...
Ik heb inmiddels voor in mei een weekje andalusie geboekt een fly drive,dus dan maar met auto (rolstoel mee) en heb wel houder voor tom tom in auto gekocht,en nu routes maken net als voor motorvakanties..........

Inmiddels zaterdag een andere auto gekocht,een MPV dus kunnen we ook nog wat mee spelen qua stoelen erin eruit etc om meer laadruimte te krijgen,of zoals in augustus samen met onze kinderen en kleinkind naar landal greenparks............

een degelijke citroen xsara picasso 1.8 16v uit 2003 met allerlei luxe snufjes..........tja oude lullen auto , tis niet anders :oops: ,
auto's hebben me altijd minder geïnteresseerd dan motors,
dus alleen naar praktische gekeken en dan proberen de mooiste en beste hahahahahah
Ik ga weer met een revalidatietraject starten,misschien kan ik het lopen verbeteren,
hoop het tis zo klote als je niet lang en ver meer kan lopen zonder pijn direct en napijn... :evil:
Maar door alle medicatie (chemopil,morfine en nog steeds de prednison) ben ik er nog steeds,al is mijn energieniveau ook voort minder,ben echt een auw wijf zoals ze dat hier in Brabant zouden zeggen............
ik mis de sportster..............maar ik geniet nog vaak na van de tijd die Ger en ik samen hebben met de motors hebben gehad..........
en hopelijk kan ik nog wel achterop tijdje mee,nog uitproberen dit seizoen........ :D

deze week groot feest vrijdag,donderdag haal ik toch maar mooi de magische leeftijd 50............mijn moeder en zus zijn door kanker maar 45 en 44 geworden..
maar ik wordt maar mooi 50 :lol:
Never Give Up💀😁
bow
1500-1749
1500-1749
Berichten: 1600
Lid geworden op: 20 sep 2015 23:36
Has thanked: 162 times
Been thanked: 344 times

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door bow »

Ja dat zelfde probleem heb ik ook Karin , de notificaties werken niet echt samen met je mail. Jammer dat er geen camper kan komen , kun je toch lekker in slapen . Zal in de citroen wel moeilijker wezen . Hopelijk word het een mooi jaar voor je , zonder teveel pijn en ziekenhuis bezoek .
Gebruikersavatar
lopezdijkstra
25-44
25-44
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 sep 2015 00:21

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door lopezdijkstra »

Poeh zeg...sterkte en inderdaad het klinkt cliché maar elke dag is er weer één! En als je dan toch moet slapen in een auto dan is een Citroen geen slechte keus.....En om het nog te toppen kun je wellicht in 2019 meedoen aan het grootste citroen feestje ooit! :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
scheurneusje
900-999
900-999
Berichten: 900
Lid geworden op: 27 sep 2015 10:24
Locatie: Bakel
Has thanked: 867 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Re: Afikim Sportster , Ook voor later 'zitten' we goed!

Ongelezen bericht door scheurneusje »

En weer geen mail gehad...
Ja vroeger zijn we toen we gingen samenwonen begonnen met een besteleendje... Cv2
Dus wie weet haal ik 2019,eind deze maand weer ctscan en bloedprikken en uitslag..
Never Give Up💀😁
Plaats reactie