Gisteren het nieuwe Mustang zadel binnen gekregen.
Even los erop gezet, motor krijgt een mooiere uitstraling dan met het Sportster zadel. Maar ja, het Mustang zadel is ook 8 cm breder en dekt ook mooi de framebuizen af.
Omdat de duo toch nooit gebruikt wordt, ten eerste wil ik niemand achterop en ten tweede heb ik de duo steunen verwijdert, heb ik de solo seat besteld. En om nou €200 uit te geven wat ik toch niet gebruik.
Tsja en dan blijft er toch een gat over achter het zadel omdat ik de Sport een beetje verbouwd heb met oa een topkoffer met rugsteun.

- IMG_0213.jpg (121.96 KiB) 27389 keer bekeken
Dus toch maar wat verzinnen, in mijn archief kwam ik nog een Softail zadel tegen met nog een keurig duo broodje erop. Botte bijl erin en afzagen die handel. Beugeltje gemaakt zodat ik de duo onder het Mustang zadel kon schuiven en de originele bevestiging achterop de duo paste precies op het oude bevestigingspunt en het gat tussen mn zadel en de topkoffer is keurig afgedicht. Probleem opgelost.
Mijn vrouw grapte "je hebt nu een S&S Harley (Sportster en Softail)", aangezien ik de dubbel S een beetje dubieus vind (wie wil er nou op een SS-motor rijden) is het nu een "Sportster Electra Softail Glide" geworden
Helaas geen tijd gehad om proefrit mee te maken.
Moest nog een nieuw voorbandje gemonteerd worden op de motor van mijn vrouw, bandje heeft zn geld wel opgebracht in 5 jaar en bijna 50.000 km gedraaid. En dat voor een Maxxis band. Ik moet die Maxxis troep niet meer, voor en achter nu Michelin Commander II, maar mijn vrouw zweert erbij.
Foto's van het gemonteerde nieuwe zadel volgen nog ......
Heute ist mir alles scheiss egal.