Pinkers verplaatst op Iron
Geplaatst: 21 nov 2018 11:33
Geen groot project maar toch weer de benodigde veranderingen moeten doen aan de donor beugels van 48.
Daar ik een kleine ape op de Iron ga zetten vond ik de plaats waar dat de pinkers zich nu bevinden geen mooie plaats op een ape, namelijk bovenaan het stuur. Dus dat moest veranderen in iets wat wegheeft van de montage op een 48.
De donor beugels zijn gemaakt voor een 48 en ik wil ze op de iron die een geheel andere triple T gebruikt. Komt ook bij dat ik ze onderaan op de triple T wil en niet bovenaan zoals bij de 48. Ik heb nu niet echt foto's gemaakt van wat ik heb veranderd aan de beugels maar dit omvatte het weg vijlen van de beugel waar die wordt gemonteerd op de triple T en het stukje verwijderen dat er voor zorgt dat de beugel niet van zijn plaats wegdraait. Op de 48 is een uitsparing voorzien waar dit stukje inpast en op de Iron uiteraard niet vandaar dat dit ook moest verdwijnen. Dan nog een spacer gemaakt ( lees dikke rondel van 4mm ) om het geheel op zijn plaats te kunnen vastmaken omdat de Iron zijn triple T iets minder volume heeft dan die van de 48.
Hier staan ze op de 48, dus boven aan de triple T.
En hier monteer ik ze op de Iron onderaan, staan ze mooi in lijn boor en achter.
Dit beeld wou ik dus absoluut voorkomen, ieder zijn meug natuurlijk...
Daar ik een kleine ape op de Iron ga zetten vond ik de plaats waar dat de pinkers zich nu bevinden geen mooie plaats op een ape, namelijk bovenaan het stuur. Dus dat moest veranderen in iets wat wegheeft van de montage op een 48.
De donor beugels zijn gemaakt voor een 48 en ik wil ze op de iron die een geheel andere triple T gebruikt. Komt ook bij dat ik ze onderaan op de triple T wil en niet bovenaan zoals bij de 48. Ik heb nu niet echt foto's gemaakt van wat ik heb veranderd aan de beugels maar dit omvatte het weg vijlen van de beugel waar die wordt gemonteerd op de triple T en het stukje verwijderen dat er voor zorgt dat de beugel niet van zijn plaats wegdraait. Op de 48 is een uitsparing voorzien waar dit stukje inpast en op de Iron uiteraard niet vandaar dat dit ook moest verdwijnen. Dan nog een spacer gemaakt ( lees dikke rondel van 4mm ) om het geheel op zijn plaats te kunnen vastmaken omdat de Iron zijn triple T iets minder volume heeft dan die van de 48.
Hier staan ze op de 48, dus boven aan de triple T.
En hier monteer ik ze op de Iron onderaan, staan ze mooi in lijn boor en achter.
Dit beeld wou ik dus absoluut voorkomen, ieder zijn meug natuurlijk...