Hoii
-
- 10-24
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 2 times
Hoii
Eertje (Erica) hier!
Na jaren geleden op diverse motoren (waar onder Motor Guzzi, Triumph en Harleys) gereden te hebben en... gevolgd door een 20-tal jaren niet echt meer gereden te hebben, heb ik het weer opgepikt!
Helaas liep het oppikken van mijn oude hobby toch iets anders dan verwacht. Mn eerste motor (Suzuki) weer was 'm niet echt en met de tweede (Yamaha) had ik het geluk niet mee! In de eerste week (2e ritje) werd ik al over het hoofd gezien door n automobilist en toen hij na de winter weer tevoorschijn kwam, reed er tijdens mn 2e korte ritje een auto achter op me, omdat het stoplicht op groen ging en hij mij voor hem vergeten was! En met een flinke liefkozing van zijn bumper duwde hij me over de streep!
Daarna was ik er bijna van overtuigd dat duistere onbekende krachten het mij iets niet gunde of mij wilde waarschuuwde om nog langer op deze motor te rijden!
En nu? Sinds vorige week ben ik de trotse bezitster weer van een Harley! Een Sportster XL 883 uit 2002. En damn...eindelijk én gelukkig heb ik weer het vertrouwen terug om weer de weg op te gaan en om te kunnen genieten! Dat was ik nl. even kwijt!
Ik wil nu het een en ander gaan veranderen aan m'n motor en hoop hier wat tips te krijgen, wat ideeën op de doen en wat meer meer kennis en inzicht te krijgen.
Na jaren geleden op diverse motoren (waar onder Motor Guzzi, Triumph en Harleys) gereden te hebben en... gevolgd door een 20-tal jaren niet echt meer gereden te hebben, heb ik het weer opgepikt!
Helaas liep het oppikken van mijn oude hobby toch iets anders dan verwacht. Mn eerste motor (Suzuki) weer was 'm niet echt en met de tweede (Yamaha) had ik het geluk niet mee! In de eerste week (2e ritje) werd ik al over het hoofd gezien door n automobilist en toen hij na de winter weer tevoorschijn kwam, reed er tijdens mn 2e korte ritje een auto achter op me, omdat het stoplicht op groen ging en hij mij voor hem vergeten was! En met een flinke liefkozing van zijn bumper duwde hij me over de streep!
Daarna was ik er bijna van overtuigd dat duistere onbekende krachten het mij iets niet gunde of mij wilde waarschuuwde om nog langer op deze motor te rijden!
En nu? Sinds vorige week ben ik de trotse bezitster weer van een Harley! Een Sportster XL 883 uit 2002. En damn...eindelijk én gelukkig heb ik weer het vertrouwen terug om weer de weg op te gaan en om te kunnen genieten! Dat was ik nl. even kwijt!
Ik wil nu het een en ander gaan veranderen aan m'n motor en hoop hier wat tips te krijgen, wat ideeën op de doen en wat meer meer kennis en inzicht te krijgen.
I don't have a bucket list,
but my bikeit list is
a mile long!
but my bikeit list is
a mile long!
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2276 times
- Been thanked: 1470 times
- Contacteer:
Re: Hoii
Woe, wat een herbegin @Eertje !
Dus fijn doorstarten hier; rijd, lees en schrijf ze Erika!!
Dus fijn doorstarten hier; rijd, lees en schrijf ze Erika!!
- scheurneusje
- 900-999
- Has thanked: 879 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
Hoi Erica,pfff wat een pech bij je herstart.
Maar wat een geluk dat je toch bent doorgaan en n u een sportster hebt...
welkom bij ons klupje en volgend jaar natuurlijk bij het sonweekend zijn..
hier krijg je veel bijspring aan van alles..
heb je ook een fotoke..
groetjes karin
Ps op FB hebben we een besloten groep van ladies on harleys
Maar wat een geluk dat je toch bent doorgaan en n u een sportster hebt...
welkom bij ons klupje en volgend jaar natuurlijk bij het sonweekend zijn..
hier krijg je veel bijspring aan van alles..
heb je ook een fotoke..

groetjes karin
Ps op FB hebben we een besloten groep van ladies on harleys

Never Give Up

- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1381 times
- Been thanked: 1625 times
- Contacteer:
- rob217
- 200-349
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 72 times
- Contacteer:
Welkom Erica,
Er is genoeg te vinden op het forum om ideeen op te doen om je motor eigen te maken, wellicht zijn er forum leden bij je in de buurt die je een helpende hand toe willen steken.
Er is genoeg te vinden op het forum om ideeen op te doen om je motor eigen te maken, wellicht zijn er forum leden bij je in de buurt die je een helpende hand toe willen steken.
Heute ist mir alles scheiss egal.
- scheurneusje
- 900-999
- Has thanked: 879 times
- Been thanked: 377 times
- Contacteer:
Erica er is een besloten Facebook groep ladies on harleys en daar geeft lucy op bepaalde datums (zondagen) techniek les voor beginners en gevorderden in den Bosch...
toedeloe karin
toedeloe karin
Never Give Up