Mijn nieuwe FXBB ... mods zullen volgen
-
- 50-99
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 23 times
Re: Mijn nieuwe FXBB ... mods zullen volgen
Hele mooie motor, toffe upgrades ook!
Al veel mee gereden?
Al veel mee gereden?
- MoneyFor
- 3000+
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Thanks
Wel relatief gezien wel ja

ik centrum ritjes doe. Voorheen was dat de Forty omwille van de wendbaarheid maar nu laat ik die dikwijls staan voor deze.
De Street heeft echt de wendbaarheid van een Sportster en kan ik alleen maar aanraden als iemand met een Sportster eens
iets anders wil. Op autostrade gaat dit wel lekkerder dan de Forty bv

- beemer_e91
- 200-349
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 76 times
staat er netjes bij..af en toe gluur ik ook wel eens naar een streetbob 

they say: loud pipes save lives 

- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Kan ik zeker aanbevelen, tracht anders eens een testritje te regelen bij een dealer .... enigste probleem is dan dat je verkocht gaat zijnbeemer_e91 schreef: 01 jul 2020 12:30 staat er netjes bij..af en toe gluur ik ook wel eens naar een streetbob![]()

- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Zo juist mijn Platinum Air Suspension mogen ontvangen, rechtstreeks vanuit het zonnige California en dit op slechts 2 dagen tijd, dinsdag besteld en vandaag geleverd.
Gaat sneller dan in het binnenland een pakketje verzenden
Installatie zal voor volgende maand worden waarschijnlijk.
Gaat sneller dan in het binnenland een pakketje verzenden

Installatie zal voor volgende maand worden waarschijnlijk.
- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
Ziet er mooi uit, dat is best wel wat installatiewerk. Ben benieuwd wat je er in de praktijk van vindt. Gekocht vanwege de rugklachten of meer als interessant gadget?
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Vooral dat laatste
Heb het op mijn Breakout ook staan dus gewoon voor het uiterlijk, nu is ze ook reeds 19mm verlaagd, lager kan ik niet gaan omdat de uitlaat in de wat
snellere bochten tegen de grond komt. Met de luchtvering heb ik dan beide, kan lager gaan wanneer mogelijk en wil ik wat sneller rijden zet ik ze in een
hogere stand. Heb geopteerd voor dit systeem omdat het voorlopig het enigste merk is dat de compressor mooi wegwerkt en ook een rebound heeft door
het feed en bleed systeem. Geen verdelers in de EU dus tegen m'n zin in de US besteld en import betaald
maar zeer snel geleverd 

Heb het op mijn Breakout ook staan dus gewoon voor het uiterlijk, nu is ze ook reeds 19mm verlaagd, lager kan ik niet gaan omdat de uitlaat in de wat
snellere bochten tegen de grond komt. Met de luchtvering heb ik dan beide, kan lager gaan wanneer mogelijk en wil ik wat sneller rijden zet ik ze in een
hogere stand. Heb geopteerd voor dit systeem omdat het voorlopig het enigste merk is dat de compressor mooi wegwerkt en ook een rebound heeft door
het feed en bleed systeem. Geen verdelers in de EU dus tegen m'n zin in de US besteld en import betaald

- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Gisteren de air ride geïnstalleerd, alles vlot verlopen, paste allemaal als gegoten, ben er een uurtje of 3 zoet mee geweest.
En dan nu de after shots, van Dirtbike naar Lowrider
En dan nu de after shots, van Dirtbike naar Lowrider

- RC roadster
- 800-899
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 419 times
Mooi resultaat !
! Kan je dit tijdens het rijden regelen ? Ik denk van wel zeker,... . En heb je veel meer comfort tijdens het rijden ? Als je al gereden hebt natuurlijk .
Indien je nu met een extreem lucht lek zit kan je op u laagste punt dan nog rijden? Of is dit gewoon aankant zetten,... . Ok,... zal niet aangeraden zijn om dan nog 100km te rijden natuurlijk.

Indien je nu met een extreem lucht lek zit kan je op u laagste punt dan nog rijden? Of is dit gewoon aankant zetten,... . Ok,... zal niet aangeraden zijn om dan nog 100km te rijden natuurlijk.
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ja tijdens het rijden volledig te regelen, is ook niet gewoon maar op en neer, dit is met het rebound systeem en je kan zowel de hoogte als de hard of zachtheid bepalen en dit al rijdend.RC roadster schreef: 04 nov 2020 12:23 Mooi resultaat !! Kan je dit tijdens het rijden regelen ? Ik denk van wel zeker,... . En heb je veel meer comfort tijdens het rijden ? Als je al gereden hebt natuurlijk .
Is echt meer een comfort vering dan het systeem op mijn Breakout, dat is een showsysteem waar je gewoon de hoogte mee bepaald en niet het comfort of weggedrag, bij deze wel.
Mocht een leiding lek zijn blijft die in weze op de hoogte staan waar dat die op stond, heb het getest met de luchtdarm eraf te trekken in de hoogste stand, zal gewoon een klepje inzitten dat de lucht binnenhoud.
Mocht nu de vering zelf stuk zijn zal die wel naar de laagste stand zakken en heb je gewoon een hardtail. Ik heb gisteren alle standen getest tijdens het rijden evenals deze ochtend. In de laagste stand raakt er niets en dat is geluk hebben want tenslotte heb ik een 4,5" velg met 170 erop zitten en daarvoor had ik wat schrik maar er raakt niets dus toppie

Deze dus
- RC roadster
- 800-899
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 419 times
Ferm systeem,... . En ook goed dat je niks raakt op u laagste punt, want het is wel echt laag he,...
.
Bestaat dit soort systeem ook voor een sportster? Ik heb het nog niet gezien ,... .

Bestaat dit soort systeem ook voor een sportster? Ik heb het nog niet gezien ,... .
- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Ja er bestaat een lucht systeem voor een sportster maar is ....euhhh lelijk
zijn 2 dikke veringen met darmpjes en dan een compressor onderaan echt geen zicht.
Een Sportster kan je beter gewoon verlagen vind ik en jouw Roadster laten zoals die is

Een Sportster kan je beter gewoon verlagen vind ik en jouw Roadster laten zoals die is

- EasyWim
- 800-899
- Has thanked: 649 times
- Been thanked: 482 times
Erg mooie motor inderdaad. Dankzij de witte ring op de wang van de band zie je pas echt goed dat hij lager is geworden en geeft het een hoger bad-ass gehalte 

- MoneyFor
- 3000+
- Contacteer:
Sinds ik nu al 2 motoren ( Street Glide Special & Fat Boy ) heb die zijn uitgerust met een Jeckill & Hyde uitlaat begin ik er steeds meer en meer aan te denken om ook mijn Street Bob hiermee uit te rusten. Zeker tijdens een lange rit begint het lawaai van de Big Radius (die ik trouwens wel het mooist vind op de Street Bob ) me te ergeren.
De ergernis is des te meer als je net daarvoor een langere rit hebt gemaakt met eentje waar een J&H opzit, waarschijnlijk zijn dit de tekenen dat ik oud begin te worden
Ik heb enkele configuraties gemaakt op hun website, ik toon ze hieronder en zou zeggen stem even mee wat jullie favoriet is. Je ziet telkens 2x dezelfde einddemper maar dan één keer met de oem header die ongelijk eindigt en dan één met de J&H "even" header die gelijk eindigt. Ik moet zeggen dat er een serieus prijsverschil opzit voor de "even" header, namelijk +1200€ maar laat dit je keuze niet beïnvloeden
.
Ik nummer de foto's telkens met A en B, laat maar horen wat jij het leukst vind....
Die van Foto 1B heb ik in mat chroom op mijn Fat Boy staan.
De ergernis is des te meer als je net daarvoor een langere rit hebt gemaakt met eentje waar een J&H opzit, waarschijnlijk zijn dit de tekenen dat ik oud begin te worden

Ik heb enkele configuraties gemaakt op hun website, ik toon ze hieronder en zou zeggen stem even mee wat jullie favoriet is. Je ziet telkens 2x dezelfde einddemper maar dan één keer met de oem header die ongelijk eindigt en dan één met de J&H "even" header die gelijk eindigt. Ik moet zeggen dat er een serieus prijsverschil opzit voor de "even" header, namelijk +1200€ maar laat dit je keuze niet beïnvloeden

Ik nummer de foto's telkens met A en B, laat maar horen wat jij het leukst vind....
Die van Foto 1B heb ik in mat chroom op mijn Fat Boy staan.
- charlesb52
- *
- Has thanked: 2274 times
- Been thanked: 1469 times
- Contacteer:
5a…. Heeft de mooiste lijn 
.
Als we allemaal 5a ‘t mooist vinden moet je wel !!
Als we allemaal 5a ‘t mooist vinden moet je wel !!