Dank je,EasyWim schreef: 23 sep 2022 22:47 Mooie motor hoor, gefeliciteerd met de aanschaf! Je kunt er bijna mee op skivakantie met zoveel opbergruimteIk ben stiekem nog wel benieuwd naar het instrumentarium, heb je daar toevallig nog wat foto's van?
Schitterende BIKE!MoneyFor schreef: 25 sep 2022 16:02 Vandaag de beenkappen, beschermbeugels voor de koffers, korte antenne en de J&H uitlaat gemonteerd. Had ik nog geluk dat het openhouse was
bij Harley want die J&H mag dan wel 3K kosten, maar 2 nieuwe pakkingen kunnen ze er dan niet bijsteken, dus kon ik ze nog gaan halen vandaag
anders was het wachten geweest tot dinsdag.
20220925_150806.jpg
20220925_150832.jpg
20220925_150823.jpg
Ik kan eerlijk gezegd het vergelijk niet direct maken want mijn Fat Boy waar ze ook op staan is hetzelfde type motor en vind ik eigenlijk net hetzelfde klinken als de op de Street Glide terwijl deze nog cats heeft zitten. Op de Fat Boy is dat niet het geval want daar heb ik ook de uitlaat collectors van J&H opzitten.RC roadster schreef: 26 sep 2022 16:07 Mooi werk. Heb mij laten vertellen dat de j&h niet meer zo luid klinken bij de nieuwe modellen, als de klep in open stand staat natuurlijk? Klopt dit? of wat u ervaring hiermee?
Gisteren ook langs geweest bij de dealer. Heb voor een paar man een demonstratie moeten geven van mij J&H op mijn sportster. Ik krijg altijd de zelfde opmerking ze vinden het allemaal de max maar het kost te veel,... .
Die 45€ zullen nu de zaak niet meer maken maar het zou wel net zou handig zijn dat ze erbij zaten, nu kon ik nog eens apart vertrekken om ze te gaan halen, beetje stom eigenlijk.Ja,... wel spijtig dat die dichtingen er niet standaard er bij zijn. ze moeten ergens hun winst op pakken he.
Gaatje in het klepje boren zodat hij niet onnodig stil is?RC roadster schreef: 29 sep 2022 14:33 want als ik de klep toe zet. Is hij zelfs stiller dan standaard.
Ja,... dat kan ik ook nog doenEasyWim schreef: 29 sep 2022 17:40Gaatje in het klepje boren zodat hij niet onnodig stil is?RC roadster schreef: 29 sep 2022 14:33 want als ik de klep toe zet. Is hij zelfs stiller dan standaard.Te stil is ook niet veilig en niet zo mooi.