
Roadster Tocov9520
- RC roadster
- 800-899
- Berichten: 829
- Lid geworden op: 03 jan 2020 19:33
- Locatie: Affligem Belgium
- Has thanked: 430 times
- Been thanked: 419 times
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Re: Roadster Tocov9520
Persoonlijk zou ik overwegen om de zij-covers ook in het grijs te steken zoals tank en spatbord, zou hem nog wat meer onderscheiden van de
rest en als je dan toch bezig bent meteen ook het kuipje
rest en als je dan toch bezig bent meteen ook het kuipje

-
- 25-44
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 jul 2021 21:09
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 16 times
Re: Roadster Tocov9520
Het kuipje vind ik wel ok gezien de zwarte voorvork en spatbord. Toen ik de foto had genomen vielen de zij-covers mij ook direct op, zou idd mooier zijn in het grijs misschien.MoneyFor schreef: 12 sep 2021 07:05 Persoonlijk zou ik overwegen om de zij-covers ook in het grijs te steken zoals tank en spatbord, zou hem nog wat meer onderscheiden van de
rest en als je dan toch bezig bent meteen ook het kuipje![]()
Btw, iemand uit O-Vl ervaring met Ironworx uit Beervelde?
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
-
- 25-44
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 jul 2021 21:09
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 16 times
Re: Roadster Tocov9520
Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden binnen Europa?
https://trackerdie.com/products/04-19-x ... -peg-mount
https://trackerdie.com/products/04-19-x ... -peg-mount
- Bijlagen
-
- TRACKERDIEMINIMODCLEVISMIDS-424415_2048x.jpg (22.03 KiB) 7897 keer bekeken
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Re: Roadster Tocov9520
Geen idee, ik zou dit zelf maken... even ter info, Ironworx lijkt er mee te stoppen, het gebouw staat te koop.
-
- 25-44
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 jul 2021 21:09
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 16 times
Re: Roadster Tocov9520
Ja als je een draaibank hebt en van die toestanden, zou ik dat ook doen, maar helaasMoneyFor schreef: 22 dec 2021 14:29 Geen idee, ik zou dit zelf maken... even ter info, Ironworx lijkt er mee te stoppen, het gebouw staat te koop.

En als jij het niet weet, wie dan wel hé... dus maar bestellen in de US en het dubbele aan portkosten betalen.
Mbt Ironworx, ja heb het ook gezien. Ben er 1x geweest, en had een speciale indruk

Gebouw te koop, maar dan posten ze wel dat ze hun klanten niet in de steek gaan laten.. dus snap er weinig van.
- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Re: Roadster Tocov9520
Ik weet lang niet alles hoor, misschien dat er hier iemand op het forum is die het wel weet, ik neem aan dat je al bij MCS en Zodiac hebt gekeken ?
-
- 25-44
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 jul 2021 21:09
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 16 times
Re: Roadster Tocov9520
Ja niks te vinden.MoneyFor schreef: 22 dec 2021 16:42 Ik weet lang niet alles hoor, misschien dat er hier iemand op het forum is die het wel weet, ik neem aan dat je al bij MCS en Zodiac hebt gekeken ?
Heb het besteld bij Lowbrow Customs, kreeg net al het verzendbericht.
Eens benieuwd hoeveel importtaks en BTW er zal bijkomen

- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Re: Roadster Tocov9520
Normaal is dat nog vrij van invoerrechten, enkel btw en wat handlingkosten van Bpost als het langs hen passeert, je zal moeten rekenen op +-30€
... misschien heb je wel geluk en komt het er zo door

-
- 200-349
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 21 sep 2018 00:28
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 85 times
Re: Roadster Tocov9520
Leuk ktm lijstje en hele vette 690!Tocov9520 schreef: 04 aug 2021 16:34 @MoneyFor bij mij is het de 4e KTM momenteel:
2012: KTM 500 EXC
2016: 500 EXC 6-days
2019: 1090 Adventure R
2021: 690 Enduro R omgebouwd tot rally
Dus ja, eigenlijk stroomt er oranje bloed door mijn aderen.. zeker wat offroad betreft! Supergoeie motoren, nog nooit last mee gehad!
Maar nu lekker chill met de Harley, voor wat woon-werk verkeer, zie ik zeker ook zitten.
En ja Harley.. blijft iets magisch en rebels hebben he.. ook al verklaarde mijn vrouw mij zot, maar die snappen dat toch nie![]()
Zelf de overstap van harley naar ktm gemaakt een dik jaar terug, het downhillmountainbike bloed kroop toch daar waar het gaan kon en wou meer avontuur op de motor. Eerst de 1090, sindskort toch iets lichter maar wou wel nog graag 2 cilinder, geen budget voor meerdere motors en ook zin in

De juiste volgorde, @MoneyFor kent me nog wel

- ronnie
- 350-499
- Berichten: 386
- Lid geworden op: 24 sep 2020 19:12
- Locatie: Eindhoven
- Has thanked: 215 times
- Been thanked: 220 times
Re: Roadster Tocov9520
Veel te laat waarschijnlijk... Als het je gaat om de steunen dichter naar de motor te brengen, ben je getrouwd met zoiets. Als het je puur gaat om af te zijn van de passing van alleen oem steunen, volstaat een slijptolTocov9520 schreef: 22 dec 2021 14:19 Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden binnen Europa?
https://trackerdie.com/products/04-19-x ... -peg-mount
Gas zit rechts !
-
- 25-44
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 19 jul 2021 21:09
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 16 times
Re: Roadster Tocov9520
Mooi is dat! Er zit hier blijkbaar veel "oranje bloed"J.P. schreef: 10 feb 2022 10:47
Zelf de overstap van harley naar ktm gemaakt een dik jaar terug, het downhillmountainbike bloed kroop toch daar waar het gaan kon en wou meer avontuur op de motor. Eerst de 1090, sindskort toch iets lichter maar wou wel nog graag 2 cilinder, geen budget voor meerdere motors en ook zin in.

Ik houd altijd in gedachte voor offroad "hoe lichter, hoe beter" maar als ik zie hoe jij met de 1090 offroad gaat, dan kan ik mij inbeelden dat de 790 zeker geen probleem is!

Komende van een 500 exc naar een 1090 was voor mij iets "te" en heb mij zelfs niet gewaagd aan offroad.
De 690 daarentegen vind ik super! Gooit mij vlot nog op het achterste wiel in zijn 3e en voelt aan als een exc offroad, genoeg power, licht en wendbaar, en toch stabiel op de weg..
zie ik dat nu verkeerd, of heeft KTM de 790 geschrapt voor 2022?
Wat betreft de meerdere motoren, kan ik je in volgen.. Heb nu beide, de Roadster en de 690, en weet niet of ik de Roadster ga houden.
Zwaar dilemma want als ik die ga weg doen, ga ik er sowieso spijt van hebben... en langs de andere kant, om hier stof te staan pakken is het ook zinloos (vorig jaar max 500km gereden), dus ja..
Zal hem misschien eens op 2dehands gooien.. On verra

- MoneyFor
- 3000+
- Berichten: 3221
- Lid geworden op: 10 jan 2018 07:09
- Locatie: Heusden - België
- Has thanked: 1380 times
- Been thanked: 1623 times
- Contacteer:
Re: Roadster Tocov9520
Geloof me , je kan nooit genoeg motoren hebben
@J.P. is even geleden weer, je blijft toch ook bezig
Ben vooral naar KTM gegaan omdat ik daar de Harley kleuren terugvond
, deze heb ik erbij sinds juli 2021.... 1290R Superduke, ik had dringend iets nodig dat wat vooruit ging
1301 cc - 180 PK en 140 Nm
Staat ondertussen ook nog een Austin Racing uitlaat onder,
@J.P. is even geleden weer, je blijft toch ook bezig

Ben vooral naar KTM gegaan omdat ik daar de Harley kleuren terugvond


1301 cc - 180 PK en 140 Nm
Staat ondertussen ook nog een Austin Racing uitlaat onder,
-
- 200-349
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 21 sep 2018 00:28
- Has thanked: 167 times
- Been thanked: 85 times
Re: Roadster Tocov9520
Toen ik de overstap maakte van harley naar ktm, was mijn eerste intentie er wat meer mee te kunnen toeren, langere afstanden, meer uren achter elkaar en zo nu en dan eens een grindpad zou leuk zijn.
Dat grindpad is al snel wat meer off-road geworden... https://youtu.be/ULU1d-sB7K8
Het was wel pittig met de 1090, vooral door hoog zwaartepunt. De 790 voelt als een mountainbike, verschil in gewicht is minimaal, maar dat laag zwaartepunt maakt zoveel verschil.
De 890 is de vervanger voor de 790, iets meer koppel, 5 pk meer over, iets soepeler in de lage toeren. Al is dat bij mijn 790 opgelost door een iets andere tandverhouding.
Dat grindpad is al snel wat meer off-road geworden... https://youtu.be/ULU1d-sB7K8
Het was wel pittig met de 1090, vooral door hoog zwaartepunt. De 790 voelt als een mountainbike, verschil in gewicht is minimaal, maar dat laag zwaartepunt maakt zoveel verschil.
De 890 is de vervanger voor de 790, iets meer koppel, 5 pk meer over, iets soepeler in de lage toeren. Al is dat bij mijn 790 opgelost door een iets andere tandverhouding.